Poluprikolica za niskopodni prevozFLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
Poluprikolica za niskopodni prevoz
FLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
fiksna cena ne uključuje PDV
44.500 €
(52.955 € bruto)
Stanje
Novo
Lokacija
Wiesmoor 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Proizvođač:
- FLIEGL
- Stanje:
- novo
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
44.500 €
(52.955 € bruto)
- Lokacija prodavca:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Maksimalna nosivost:
- 31.920 kg
- Ukupna težina:
- 40.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 10.410 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.500 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 900 mm
- Ukupna širina:
- 2.550 mm
Detalji ponude
- ID spiska:
- A204-02-015
- Referentni br.:
- -903
- Poslednje ažuriranje:
- datum 29.10.2025
Opis
Novo vozilo Fliegl niskopodni prikolica sa 4 osovine i rampama, tip VTS 400
Ukupna masa: 24.000kg/40.000kg
Prazna masa: 8.080kg
Nosivost: 15.920kg/31.920kg
Ukupna dužina: 11.940mm
Dužina utovarnog prostora: ukupno cca 10.410mm, krovni deo cca 2.490mm, utovarno korito sa zadnjim nagibom cca 7.920mm
Širina: 2.550mm
Visina podizne površine: 900mm
Dodatne informacije:
+ pretovar / priprema sa lagera 26639 Wiesmoor 1.280,00 € / neto
Šasija niskopodne prikolice:
Čelična zavarena konstrukcija
Obrtno postolje sa snažnim kuglastim ležajem
Preklopna zadnja potpornja
2 klinasta podupirača sa držačem
Bočna zaštita od naleta od aluminijuma
Zadnja blatobrana duž cele širine
Polu-ljuska blatobrani na 1. i 2. osovini sa protivprskajućim zastavicama iza svake osovine
Protivprskajuće zastavice ispred i iza 3. i 4. osovine
Udubljenje za ruku bagera iznad zadnjih osovina, oko 1800mm dužine, oko 650mm širine i oko 150mm dubine
2 para rupa za vezivanje od po 5t u udubljenju za ruku bagera, sa strane na uzdužnom okviru cca 300mm od napred i cca 200mm pre zadnjeg nagiba
1 plastična kutija za alat, š=600mm / v=425mm / d=460mm, zaključavanje
Kutija za odlaganje na krovnom delu, ugrađena u pod, sa poklopcem, širina=720mm / dužina=520mm / visina=170mm
Izvlačiva proširenja do 3.000mm (ne uključujući zadnji nagib)
(Širina tragova opreme ili vozila koja se prevoze ne sme prelaziti spoljašnju širinu šasije 2.550mm)
Odeljak za drvene daske ispod niskopodne površine
Drvene daske 70mm za proširenje na 3.000mm
Prsteni za vezivanje niskopodne prikolice:
1 par proreza za vezivanje ugrađenih u uzdužni nosač napred na krovnom delu, svaki po 10t
4 para rupa za vezivanje na spoljnom okviru, svaki po 5t (za pričvršćivanje zatezača)
9 parova veznih stubića ugrađenih gore i sa strane u spoljni okvir po 10t:
2 napred na krovnom delu
7 u niskopodnom koritu
Prvi prsten za vezivanje 250mm od napred i poslednji max. 250mm od pozadi, razmak između prstenova ne veći od 1100mm
3 para preklopnih prstenova za vezivanje dodatno, svaki po 10t:
1 na krovnom delu (izbočen)
1 na početku niskopodnog korita, unutra uz uzdužne nosače
1 iza poslednje osovine, ugrađen u pod
Povezivanje prikolice:
Vučna ruda sa sertifikovanom vučnom okom od 50mm
Podešavanje visine vučne rude pomoću opruge
Osovine i vešanje:
Bubanj kočione osovine, po izboru proizvođača
"Laser merenje osovina/podvozja" – smanjuje habanje guma i potrošnju goriva
Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje + Auto-Reset funkcija
Točkovi i pneumatike:
235 / 75 R 17,5" po izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukom rasporedu, fabrička srebrna boja
Pgjdpfx Ajxrx I Usbzju
Kočioni sistem:
Dvocevni pneumatski kočioni sistem
Parkirna kočnica sa oprugom
Prepoznavanje opterećenja osovine preko EBS-Canbus signala, za prikaz na displeju u kabini – kamion mora biti pripremljen, nije za instalaciju na kamione (nije kalibrisna vaga)
Sistem stabilnosti vozila:
2 sigurnosne priključne glave napred sa spojnim cevima do vučnog vozila
12-24 V EBS, elektronski kočioni sistem sa EBS konektorom napred i spojnim kablom
Brend Knorr
Pažnja: Priključno vozilo se sme vući samo od strane vučnih vozila koja mogu da osiguraju funkcionisanje ABS sistema!
Elektrika:
12-24 V, višekomorne LED signalne lampe, bočno žuta LED osvetljenja, LED osvetljenje registarske tablice
(Napomena! Kod određenih vučnih vozila mogu se pojaviti pogrešne dijagnoze, iako funkcija postoji)
2 bela poziciona svetla napred u LED izvedbi
2 bela/crvena marker svetla pozadi u LED izvedbi
2 x 7-polna sigurnos
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Ukupna masa: 24.000kg/40.000kg
Prazna masa: 8.080kg
Nosivost: 15.920kg/31.920kg
Ukupna dužina: 11.940mm
Dužina utovarnog prostora: ukupno cca 10.410mm, krovni deo cca 2.490mm, utovarno korito sa zadnjim nagibom cca 7.920mm
Širina: 2.550mm
Visina podizne površine: 900mm
Dodatne informacije:
+ pretovar / priprema sa lagera 26639 Wiesmoor 1.280,00 € / neto
Šasija niskopodne prikolice:
Čelična zavarena konstrukcija
Obrtno postolje sa snažnim kuglastim ležajem
Preklopna zadnja potpornja
2 klinasta podupirača sa držačem
Bočna zaštita od naleta od aluminijuma
Zadnja blatobrana duž cele širine
Polu-ljuska blatobrani na 1. i 2. osovini sa protivprskajućim zastavicama iza svake osovine
Protivprskajuće zastavice ispred i iza 3. i 4. osovine
Udubljenje za ruku bagera iznad zadnjih osovina, oko 1800mm dužine, oko 650mm širine i oko 150mm dubine
2 para rupa za vezivanje od po 5t u udubljenju za ruku bagera, sa strane na uzdužnom okviru cca 300mm od napred i cca 200mm pre zadnjeg nagiba
1 plastična kutija za alat, š=600mm / v=425mm / d=460mm, zaključavanje
Kutija za odlaganje na krovnom delu, ugrađena u pod, sa poklopcem, širina=720mm / dužina=520mm / visina=170mm
Izvlačiva proširenja do 3.000mm (ne uključujući zadnji nagib)
(Širina tragova opreme ili vozila koja se prevoze ne sme prelaziti spoljašnju širinu šasije 2.550mm)
Odeljak za drvene daske ispod niskopodne površine
Drvene daske 70mm za proširenje na 3.000mm
Prsteni za vezivanje niskopodne prikolice:
1 par proreza za vezivanje ugrađenih u uzdužni nosač napred na krovnom delu, svaki po 10t
4 para rupa za vezivanje na spoljnom okviru, svaki po 5t (za pričvršćivanje zatezača)
9 parova veznih stubića ugrađenih gore i sa strane u spoljni okvir po 10t:
2 napred na krovnom delu
7 u niskopodnom koritu
Prvi prsten za vezivanje 250mm od napred i poslednji max. 250mm od pozadi, razmak između prstenova ne veći od 1100mm
3 para preklopnih prstenova za vezivanje dodatno, svaki po 10t:
1 na krovnom delu (izbočen)
1 na početku niskopodnog korita, unutra uz uzdužne nosače
1 iza poslednje osovine, ugrađen u pod
Povezivanje prikolice:
Vučna ruda sa sertifikovanom vučnom okom od 50mm
Podešavanje visine vučne rude pomoću opruge
Osovine i vešanje:
Bubanj kočione osovine, po izboru proizvođača
"Laser merenje osovina/podvozja" – smanjuje habanje guma i potrošnju goriva
Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje + Auto-Reset funkcija
Točkovi i pneumatike:
235 / 75 R 17,5" po izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukom rasporedu, fabrička srebrna boja
Pgjdpfx Ajxrx I Usbzju
Kočioni sistem:
Dvocevni pneumatski kočioni sistem
Parkirna kočnica sa oprugom
Prepoznavanje opterećenja osovine preko EBS-Canbus signala, za prikaz na displeju u kabini – kamion mora biti pripremljen, nije za instalaciju na kamione (nije kalibrisna vaga)
Sistem stabilnosti vozila:
2 sigurnosne priključne glave napred sa spojnim cevima do vučnog vozila
12-24 V EBS, elektronski kočioni sistem sa EBS konektorom napred i spojnim kablom
Brend Knorr
Pažnja: Priključno vozilo se sme vući samo od strane vučnih vozila koja mogu da osiguraju funkcionisanje ABS sistema!
Elektrika:
12-24 V, višekomorne LED signalne lampe, bočno žuta LED osvetljenja, LED osvetljenje registarske tablice
(Napomena! Kod određenih vučnih vozila mogu se pojaviti pogrešne dijagnoze, iako funkcija postoji)
2 bela poziciona svetla napred u LED izvedbi
2 bela/crvena marker svetla pozadi u LED izvedbi
2 x 7-polna sigurnos
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2023
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 4944 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.
















