Poluprikolice sa niskim utovarivačemFaymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Poluprikolice sa niskim utovarivačem
Faymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Polovno
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 49.500 kg
- Prazna masa vozila:
- 10.300 kg
- Maksimalna nosivost:
- 39.200 kg
- Radna težina:
- 10.300 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 9.300 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.540 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 860 mm
- Prva registracija:
- 01/2025
- Suspencija:
- vazduh
- Boja:
- siva
- Dimenzija gume:
- 235/75 R 17.5 3PMSF
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A202-83-850
- Referentni br.:
- 919
- Poslednje ažuriranje:
- datum 13.10.2025
Opis
Za svaku polovnu poluprikolicu dobijate aktuelan i kompletan izveštaj o inspekciji i funkcionalnosti.
Labud-vrat:
- Labud-vrat sa zadnjim zakošenjem od oko 750 mm x 10°
- 3 para veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- Tvrdo drvo, debljine 30 mm
Transportna površina:
- Površina iza labud-vrata hidraulično podizna i spuštajuća, dužine oko 2.800 mm, sa zadnjim zakošenjem od oko 1.000 mm x 8°
- 6 parova veznih prstenova sklopivih prema spolja (LC 5.000 daN)
- 2 para veznih prstenova sklopivih prema spolja (LC 10.000 daN)
- 1 par veznih prstenova sklopivih prema unutra na centralnom nosaču napred (LC 10.000 daN)
- Izrezi u spoljašnjem ramu za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
- Pod od tvrdog drveta oko 48 mm debljine, preko osa rebrasti lim
Dvoramne čelične rampe:
- Jedan par pocinkovanih dvoramnih čeličnih rampi oko 2.750 + 1.400 x 800 mm sa oko 48 mm tvrdog drveta
- Rampe sa hidrauličnim podizanjem i spuštanjem ramenskih delova, hidrauličnim dizanjem i hidrauličnim pomeranjem
- Maksimalno opterećenje po paru: 40.000 kg
Osovine, vešanje i pneumatike:
- BPW osovine i vešanje, 2 osovine fiksne, 1 osovina upravljiva (kasneća)
- Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
- Elektromagnetna blokada povratka aktivira se unazad i ručno
- Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
- Alat za osovine
- Pneumatike 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS sistem kontrole pritiska u gumama prema ECE R 141
Uključena oprema:
- Jedan rezervni točak sa držačem
- 2" kraljevski zubac
- Jedna pocinkovana čelična prednja stena visine oko 400 mm
- Na pocinkovanu prednju veznu letvu žuto-crvena vazdušna spojnica
- 4 podmetača sa držačima
- Pocinkovane sklopive potpore ispod zakošenja utovarne površine
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
- Pokrovne ploče za premošćavanje razmaka između rampi i utovarne površine
- Elektro-hidraulična jedinica pozadi, ispod utovarne površine
- Na labud-vratu i rampama levo i desno po jedan držač za signalne table, uključujući utičnicu
- Na labud-vratu ALU bočne stranice i zadnja stranica uklopive oko 2.440 x 400 mm
- Zadnji pocinkovani umetni stubovi su uklonjivi (dužina nadgradnje oko 2.560 mm)
- Električni vitlo sa daljinskim upravljačem oko 5.400 kg podizne snage, uključujući čelično uže debljine 9.5 mm, dužine 24 m sa vođicom za uže
- Zavaren prsten 5t za provlačenje sajle vitla na vrat bez remenice
- 2 para WADER džepova za kontejnere u utovarnoj površini za 20ft kontejner
- 6 parova džepova za umetne stubove oko 100 x 50 mm na spoljašnjem ramu
- Podizna osovina na prednjoj osovini sa TEBS E kontrolom u zavisnosti od trenutnog osovinskog opterećenja i stanja utovarenosti
- 7 parova uvučenih veznih prstenova duž centralnog nosača (LC 5.000 daN)
- 2 para u podiznom ležištu
- 5 parova u zadnjem delu utovarne površine
- 1 par uvučenih veznih prstenova duž centralnog nosača pozadi na zakošenju (LC 10.000 daN)
- Na rebrastim limovima na labud-vratu i utovarnoj površini sloj peska kao zaštita od klizanja
- Centralizovani sistem podmazivanja BEKAMAX (Pico) sa običnom masti NLGI-2
- Četiri signalne table na izvlačenje oko 400 mm (423 x 423 mm)
- Manometar opterećenja za merenje osovinskog opterećenja sa dijagramom
Gkjdpfjxnarmjx Aa Rsc
- HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljašnjeg rama
- Kompletna čelična konstrukcija peskirana, a zatim definisane vidljive površine metalizirane ZINACOR 850 (Cink 85% - Aluminijum 15%) toplinski zaštićene
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Labud-vrat:
- Labud-vrat sa zadnjim zakošenjem od oko 750 mm x 10°
- 3 para veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- Tvrdo drvo, debljine 30 mm
Transportna površina:
- Površina iza labud-vrata hidraulično podizna i spuštajuća, dužine oko 2.800 mm, sa zadnjim zakošenjem od oko 1.000 mm x 8°
- 6 parova veznih prstenova sklopivih prema spolja (LC 5.000 daN)
- 2 para veznih prstenova sklopivih prema spolja (LC 10.000 daN)
- 1 par veznih prstenova sklopivih prema unutra na centralnom nosaču napred (LC 10.000 daN)
- Izrezi u spoljašnjem ramu za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
- Pod od tvrdog drveta oko 48 mm debljine, preko osa rebrasti lim
Dvoramne čelične rampe:
- Jedan par pocinkovanih dvoramnih čeličnih rampi oko 2.750 + 1.400 x 800 mm sa oko 48 mm tvrdog drveta
- Rampe sa hidrauličnim podizanjem i spuštanjem ramenskih delova, hidrauličnim dizanjem i hidrauličnim pomeranjem
- Maksimalno opterećenje po paru: 40.000 kg
Osovine, vešanje i pneumatike:
- BPW osovine i vešanje, 2 osovine fiksne, 1 osovina upravljiva (kasneća)
- Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
- Elektromagnetna blokada povratka aktivira se unazad i ručno
- Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
- Alat za osovine
- Pneumatike 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS sistem kontrole pritiska u gumama prema ECE R 141
Uključena oprema:
- Jedan rezervni točak sa držačem
- 2" kraljevski zubac
- Jedna pocinkovana čelična prednja stena visine oko 400 mm
- Na pocinkovanu prednju veznu letvu žuto-crvena vazdušna spojnica
- 4 podmetača sa držačima
- Pocinkovane sklopive potpore ispod zakošenja utovarne površine
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
- Pokrovne ploče za premošćavanje razmaka između rampi i utovarne površine
- Elektro-hidraulična jedinica pozadi, ispod utovarne površine
- Na labud-vratu i rampama levo i desno po jedan držač za signalne table, uključujući utičnicu
- Na labud-vratu ALU bočne stranice i zadnja stranica uklopive oko 2.440 x 400 mm
- Zadnji pocinkovani umetni stubovi su uklonjivi (dužina nadgradnje oko 2.560 mm)
- Električni vitlo sa daljinskim upravljačem oko 5.400 kg podizne snage, uključujući čelično uže debljine 9.5 mm, dužine 24 m sa vođicom za uže
- Zavaren prsten 5t za provlačenje sajle vitla na vrat bez remenice
- 2 para WADER džepova za kontejnere u utovarnoj površini za 20ft kontejner
- 6 parova džepova za umetne stubove oko 100 x 50 mm na spoljašnjem ramu
- Podizna osovina na prednjoj osovini sa TEBS E kontrolom u zavisnosti od trenutnog osovinskog opterećenja i stanja utovarenosti
- 7 parova uvučenih veznih prstenova duž centralnog nosača (LC 5.000 daN)
- 2 para u podiznom ležištu
- 5 parova u zadnjem delu utovarne površine
- 1 par uvučenih veznih prstenova duž centralnog nosača pozadi na zakošenju (LC 10.000 daN)
- Na rebrastim limovima na labud-vratu i utovarnoj površini sloj peska kao zaštita od klizanja
- Centralizovani sistem podmazivanja BEKAMAX (Pico) sa običnom masti NLGI-2
- Četiri signalne table na izvlačenje oko 400 mm (423 x 423 mm)
- Manometar opterećenja za merenje osovinskog opterećenja sa dijagramom
Gkjdpfjxnarmjx Aa Rsc
- HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljašnjeg rama
- Kompletna čelična konstrukcija peskirana, a zatim definisane vidljive površine metalizirane ZINACOR 850 (Cink 85% - Aluminijum 15%) toplinski zaštićene
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2007
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.