Platforma poluprikolicaFaymonville
3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Platforma poluprikolica
Faymonville
3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Stanje
Novo
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 10.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 41.600 kg
- Ukupna težina:
- 51.600 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 13.600 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.540 mm
- Suspencija:
- vazduh
- Dimenzija gume:
- 235/75 R 17,5
- Boja:
- siva
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A788-56-73
- Referentni br.:
- 19315447
- Poslednje ažuriranje:
- datum 04.03.2025
Opis
Teretni prostor:
- Labud-vrat, dužina oko 4.100 mm sa centralnim nosačem
- Teretni prostor u izvlačnoj izvedbi, dužina cca 9.500 mm sa zakošenjem nazad oko 350 mm x 10° i integrisanom kukom za postavljanje odvojenih ALU rampi
- Pneumatska blokada sa konusnim blokirnim klinovima i pojačanim blokirnim pozicijama
- Opskrbne linije zaštićene unutar izvlačnih nosača, automatski se prilagođavaju odgovarajućoj dužini teretne površine
Osovine, vešanje i pneumatike:
- BPW osovine i vešanje, sve osovine hidro-mehanički prinudno upravljane
- Montirane na obrtni ležaj
- Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
- Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
- Pneumatici 235/75 R17.5 duple gume
Farbanje:
- 6K završna obrada
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja peskirana
- Jedan sloj temeljne boje na bazi cinka, jedan sloj prajmera
- Završno farbanje sa 2 sloja 2K laka (akril), jednobojno u MB 7350 Novasivoj, zatim zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnog finog zrnastog čelika
- Čelične klase:
- S355J2+N / S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL / S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
- Zavarivači sertifikovani prema DIN-EN 287-1
- MAG postupak zavarivanja prema EN ISO 4063, zaštitni gas M21 prema EN ISO 14175
Oprema:
- Prednji zid od čelika, visine oko 1.600 mm
- Okrugla NATO utičnica na prednjoj priključnoj traci
- 3 kW elektro-hidraulična jedinica za upravljanje hidrauličkim operacijama
- 4 para ugrađenih veznih prstenova u spoljašnjem okviru labud-vrata
- 4 para džepova za podupirače u spoljašnjem okviru labud-vrata, za podupirače cca 100x50 mm
- 1 poprečna traka sa džepovima za podupirače montirana na pod labud-vrata, za podupirače cca 100x50 mm (1x pozadi na labud-vratu)
- 2" zatezni konus (kraljevski klin)
- Mehaničke potporne noge sa dvoručnim menjačem i ručkom
- JOST Modul B – statičko dozvoljeno opterećenje = 50.000 kg
- Na labud-vratu i teretnom prostoru pod od drveta oko 32 mm u ALU Omega profilima
- Na izvlačnoj površini blokadno mesto na svakih cca 500 mm
- 10 parova ležećih veznih prstenova u spoljašnjem ramu teretnog prostora, preklopni ka spolja
Ijlhcdweiuy Nle Dobd
- 6 parova džepova za podupirače u spoljašnjem okviru teretnog prostora, za podupirače cca 100x50 mm
- 2 poprečne trake sa džepovima za podupirače montirane na pod teretnog prostora, za podupirače cca 100x50 mm
- INOX kutija za alat cca 1.250 x 500 x 550 mm
- Zakošenje na zadnjem poprečnom nosaču vozila, oko 350 mm 10°
- Integrisana kuka za kačenje ALU rampi na zadnjem poprečnom nosaču vozila
- 1 par teleskopskih potpornih nogu na zadnjem poprečnom nosaču
- Blatobrani na svim osovinama
- Centralni sistem podmazivanja sa 1 pumpom
- Upravljanje osovinama od napred i pozadi putem kablovskog daljinskog upravljača sa tasterima, sa kontrolom usmeravanja osovina
- Ispod labud-vrata i na zadnjem poprečnom nosaču levo i desno po jedna 7-polna utičnica za signalne table
- Jedna 7-polna utičnica na zadnjem poprečnom nosaču
- Kontejnerske brave "TWIST-LOCKS" na teretnom prostoru za transport 2x 20ft i 1x 40ft kontejnera
- Bežični daljinski upravljač za upravljanje osovinama, dodatno uz kablovski daljinski, sa 2 kontrolne lampe na prijemniku kao kontrolom usmeravanja
- 2 manometra za osovinsko opterećenje + dijagram osovinskog opterećenja
- 4 signalne table cca 423 x 423 mm izvlačne za oko 400 mm
- Standardna HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljašnjeg okvira
- Kompletna čelična konstrukcija peskirana, zat
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
- Labud-vrat, dužina oko 4.100 mm sa centralnim nosačem
- Teretni prostor u izvlačnoj izvedbi, dužina cca 9.500 mm sa zakošenjem nazad oko 350 mm x 10° i integrisanom kukom za postavljanje odvojenih ALU rampi
- Pneumatska blokada sa konusnim blokirnim klinovima i pojačanim blokirnim pozicijama
- Opskrbne linije zaštićene unutar izvlačnih nosača, automatski se prilagođavaju odgovarajućoj dužini teretne površine
Osovine, vešanje i pneumatike:
- BPW osovine i vešanje, sve osovine hidro-mehanički prinudno upravljane
- Montirane na obrtni ležaj
- Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
- Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
- Pneumatici 235/75 R17.5 duple gume
Farbanje:
- 6K završna obrada
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja peskirana
- Jedan sloj temeljne boje na bazi cinka, jedan sloj prajmera
- Završno farbanje sa 2 sloja 2K laka (akril), jednobojno u MB 7350 Novasivoj, zatim zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnog finog zrnastog čelika
- Čelične klase:
- S355J2+N / S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL / S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
- Zavarivači sertifikovani prema DIN-EN 287-1
- MAG postupak zavarivanja prema EN ISO 4063, zaštitni gas M21 prema EN ISO 14175
Oprema:
- Prednji zid od čelika, visine oko 1.600 mm
- Okrugla NATO utičnica na prednjoj priključnoj traci
- 3 kW elektro-hidraulična jedinica za upravljanje hidrauličkim operacijama
- 4 para ugrađenih veznih prstenova u spoljašnjem okviru labud-vrata
- 4 para džepova za podupirače u spoljašnjem okviru labud-vrata, za podupirače cca 100x50 mm
- 1 poprečna traka sa džepovima za podupirače montirana na pod labud-vrata, za podupirače cca 100x50 mm (1x pozadi na labud-vratu)
- 2" zatezni konus (kraljevski klin)
- Mehaničke potporne noge sa dvoručnim menjačem i ručkom
- JOST Modul B – statičko dozvoljeno opterećenje = 50.000 kg
- Na labud-vratu i teretnom prostoru pod od drveta oko 32 mm u ALU Omega profilima
- Na izvlačnoj površini blokadno mesto na svakih cca 500 mm
- 10 parova ležećih veznih prstenova u spoljašnjem ramu teretnog prostora, preklopni ka spolja
Ijlhcdweiuy Nle Dobd
- 6 parova džepova za podupirače u spoljašnjem okviru teretnog prostora, za podupirače cca 100x50 mm
- 2 poprečne trake sa džepovima za podupirače montirane na pod teretnog prostora, za podupirače cca 100x50 mm
- INOX kutija za alat cca 1.250 x 500 x 550 mm
- Zakošenje na zadnjem poprečnom nosaču vozila, oko 350 mm 10°
- Integrisana kuka za kačenje ALU rampi na zadnjem poprečnom nosaču vozila
- 1 par teleskopskih potpornih nogu na zadnjem poprečnom nosaču
- Blatobrani na svim osovinama
- Centralni sistem podmazivanja sa 1 pumpom
- Upravljanje osovinama od napred i pozadi putem kablovskog daljinskog upravljača sa tasterima, sa kontrolom usmeravanja osovina
- Ispod labud-vrata i na zadnjem poprečnom nosaču levo i desno po jedna 7-polna utičnica za signalne table
- Jedna 7-polna utičnica na zadnjem poprečnom nosaču
- Kontejnerske brave "TWIST-LOCKS" na teretnom prostoru za transport 2x 20ft i 1x 40ft kontejnera
- Bežični daljinski upravljač za upravljanje osovinama, dodatno uz kablovski daljinski, sa 2 kontrolne lampe na prijemniku kao kontrolom usmeravanja
- 2 manometra za osovinsko opterećenje + dijagram osovinskog opterećenja
- 4 signalne table cca 423 x 423 mm izvlačne za oko 400 mm
- Standardna HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljašnjeg okvira
- Kompletna čelična konstrukcija peskirana, zat
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.














