Poluprikolice sa niskim utovarivačemMAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Poluprikolice sa niskim utovarivačem
MAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Polovno
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 9.300 kg
- Maksimalna nosivost:
- 32.700 kg
- Ukupna težina:
- 42.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Prva registracija:
- 05/2025
- Dužina tovarnog prostora:
- 8.600 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.540 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 860 mm
- Ukupna dužina:
- 12.400 mm
- Ukupna širina:
- 2.540 mm
- Suspencija:
- vazduh
- Dimenzija gume:
- 245/70 R 17.5
- Boja:
- siva
- Oprema:
- ABS, hidraulični zadnji podizač
Detalji ponude
- ID spiska:
- A205-14-665
- Poslednje ažuriranje:
- datum 13.11.2025
Opis
Za svaku polovnu poluprikolicu dobijate aktuelan i potpun izveštaj o inspekciji i funkcionalnosti.
Labud vrat:
-Labud vrat sa zadnjim zakošenjem od cca 750 mm x 10°
-3 para prstenova za vezivanje tereta (LC 5.000 daN)
-Tvrdo drvena podloga, debljine 30 mm
Teretni prostor:
-Teretna površina u izvlačnoj izvedbi sa zadnjim zakošenjem od cca 1.000 mm x 8°
-5 parova prstenova za vezivanje tereta, preklopni prema spolja (LC 5.000 daN)
-3 para prstenova za vezivanje tereta, preklopni prema spolja (LC 10.000 daN)
-1 par ležećih prstenova za vezivanje tereta napred na utovarnoj površini (LC 10.000 daN)
-Izrezi u spoljnjem ramu teretne površine za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
-Tvrdo drvena podloga cca 48 mm debela, iznad osovina lim sa reljefnom površinom
Osovine i gume:
Guedpfxsxwb Nlo Ab Rsi
-BPW osovine, hidromehanički upravljive
-Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
-Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
-Gume 245/70 R 17.5
-TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
Farbanje:
-Kompletna čelična konstrukcija automatski peskarena nakon zavarivanja
-Drugo peskarenje korundom za optimalnu adheziju sistema premaza
-HRM metalizacija kompletnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum) za najbolju zaštitu od korozije
-Završni premaz sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u Novasivoj
-Struktura laka testirana u testu prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
-Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Dodatna oprema uključena:
-2" konjski zubac
-Jedna pocinkovana čelična čeona strana cca 400 mm visine
-Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojke
-2 graničnika sa držačem
-Jedan rezervni točak sa držačem
-Elektro-hidraulična jedinica
-Kontrola upravljanja osovinama napred i pozadi putem kablovskog daljinskog upravljača, s kontrolom jednoosnog upravljanja
-Prijemni deo u zadnjem delu labud vrata za ALU rampe
-Evropske reflektujuće table (crveno-žute) na zadnjem delu prikolice
-Bele reflektujuće trake po EU propisima sa strane i na izvlačenju, pozadi crvene
-Na labud vratu i na zadnjoj ploči levo i desno po jedan držač za table upozorenja sa utičnicom
-Pomeračka letva za ALU rampe na zadnjem delu vozila
-Jedan držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
-Pocinčane preklopne potpore ispod zakošenja teretne površine
-Centralno podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnom mašću NLGI-2
-Na labud vratu ALU bočne stranice i zadnja stranica, izmenjive, cca 2.440 x 400 mm
-Zadnji, pocinkovani držači, skidaju se (dužina nadgradnje cca 2.560 mm)
-3 para WADER džepova za kontejnere u teretnoj površini za 20ft (30ft) ili 40ft kontejner
-6 parova džepova za stubove 100 x 50 mm u spoljnjem ramu teretne površine
-INOKS kutija za alat 1.500 x 390 x 810 ispod teretne površine s desne strane
-Ugaone letve 20 x 20 mm na svakih 200 mm na spoljnjem ramu zakošenja teretne površine
-Četiri upozoravajuće table, izvlačne cca 400 mm, 423 x 423 mm sa pozicionim svetlom
-Bežični daljinski za upravljanje osovinama, dodatak uz kablovski daljinski, s kontrolnim lampicama na prijemniku za jednoosnu kontrolu
-Na reljefnoj limenoj površini na labud vratu i teretnoj površini ugrađen pesak za zaštitu od proklizavanja
-Manometar za merenje opterećenja osovina, uključujući dijagram opterećenja
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Labud vrat:
-Labud vrat sa zadnjim zakošenjem od cca 750 mm x 10°
-3 para prstenova za vezivanje tereta (LC 5.000 daN)
-Tvrdo drvena podloga, debljine 30 mm
Teretni prostor:
-Teretna površina u izvlačnoj izvedbi sa zadnjim zakošenjem od cca 1.000 mm x 8°
-5 parova prstenova za vezivanje tereta, preklopni prema spolja (LC 5.000 daN)
-3 para prstenova za vezivanje tereta, preklopni prema spolja (LC 10.000 daN)
-1 par ležećih prstenova za vezivanje tereta napred na utovarnoj površini (LC 10.000 daN)
-Izrezi u spoljnjem ramu teretne površine za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
-Tvrdo drvena podloga cca 48 mm debela, iznad osovina lim sa reljefnom površinom
Osovine i gume:
Guedpfxsxwb Nlo Ab Rsi
-BPW osovine, hidromehanički upravljive
-Tehničko opterećenje osovine: 12.000 kg
-Vazdušno vešanje sa ventilom za podizanje i spuštanje
-Gume 245/70 R 17.5
-TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
Farbanje:
-Kompletna čelična konstrukcija automatski peskarena nakon zavarivanja
-Drugo peskarenje korundom za optimalnu adheziju sistema premaza
-HRM metalizacija kompletnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum) za najbolju zaštitu od korozije
-Završni premaz sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u Novasivoj
-Struktura laka testirana u testu prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
-Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Dodatna oprema uključena:
-2" konjski zubac
-Jedna pocinkovana čelična čeona strana cca 400 mm visine
-Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojke
-2 graničnika sa držačem
-Jedan rezervni točak sa držačem
-Elektro-hidraulična jedinica
-Kontrola upravljanja osovinama napred i pozadi putem kablovskog daljinskog upravljača, s kontrolom jednoosnog upravljanja
-Prijemni deo u zadnjem delu labud vrata za ALU rampe
-Evropske reflektujuće table (crveno-žute) na zadnjem delu prikolice
-Bele reflektujuće trake po EU propisima sa strane i na izvlačenju, pozadi crvene
-Na labud vratu i na zadnjoj ploči levo i desno po jedan držač za table upozorenja sa utičnicom
-Pomeračka letva za ALU rampe na zadnjem delu vozila
-Jedan držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
-Pocinčane preklopne potpore ispod zakošenja teretne površine
-Centralno podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnom mašću NLGI-2
-Na labud vratu ALU bočne stranice i zadnja stranica, izmenjive, cca 2.440 x 400 mm
-Zadnji, pocinkovani držači, skidaju se (dužina nadgradnje cca 2.560 mm)
-3 para WADER džepova za kontejnere u teretnoj površini za 20ft (30ft) ili 40ft kontejner
-6 parova džepova za stubove 100 x 50 mm u spoljnjem ramu teretne površine
-INOKS kutija za alat 1.500 x 390 x 810 ispod teretne površine s desne strane
-Ugaone letve 20 x 20 mm na svakih 200 mm na spoljnjem ramu zakošenja teretne površine
-Četiri upozoravajuće table, izvlačne cca 400 mm, 423 x 423 mm sa pozicionim svetlom
-Bežični daljinski za upravljanje osovinama, dodatak uz kablovski daljinski, s kontrolnim lampicama na prijemniku za jednoosnu kontrolu
-Na reljefnoj limenoj površini na labud vratu i teretnoj površini ugrađen pesak za zaštitu od proklizavanja
-Manometar za merenje opterećenja osovina, uključujući dijagram opterećenja
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.


























