Niski poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Niski poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 126.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 98.290 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Ukupna širina:
- 2.750 mm
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A203-08-825
- Referentni br.:
- 37106
- Poslednje ažuriranje:
- datum 16.10.2025
Opis
Kompletan asortiman naših vozila koji su odmah ili u kratkom roku dostupni možete pronaći na našem sajtu.
Izvod iz opreme. Kompletna oprema na upit.
Labud-vrat:
* Hidraulički podizanje/spuštanje i skidanje labud-vrata. Dužina cca 3.650 mm
Hfedpfxoxn E I Ho Aa Rsn
* 2 para preklopnih zateznih prstenova prema spolja (LC 5.000 daN)
* 2 para zateznih prstenova na labud-vratu (LC 10.600 daN)
* 1 par zateznih prstenova na srednjem delu labud-vrata (LC 10.600 daN)
* Za tegljače: 6 x 4 ili 8 x 4
Dvosekciono prednje podvozje:
* Prednje i zadnje spajanje prsten-bolt sistema. Dužina cca 2.970 mm
* Širina podvozja cca 2.750 mm
* 1 par zateznih prstenova (LC 10.000 daN) u spoljnem ramu
* 2 para zateznih prstenova (LC 10.000 daN) na centralnom nosaču
Teretna površina:
* 6-osovinska teleskopska teretna površina sa prsten-bolt spajanjem napred i zakošenjem cca 500 mm x 8° pozadi, dužina cca 11.000 mm
* Tehnički izduživa do cca 7.700 mm
* Razmak između osovina cca 1.500 mm
* 7 parova zateznih prstenova duž centralnog nosača (LC 10.000 daN)
Klackajuća osovina prednjeg dvosekcionog podvozja:
* PENDEL-AXLE, sve osovine hidro-mehanički upravljane
* Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskim RESET-om
* Hidraulični cilindar sa zatvaračima i sigurnosnim klinovima za fiksiranje u podignutom položaju
* Tehničko opterećenje osovine: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hidraulično izjednačavanje osovina
Klackajuća osovina šestosovinske teretne površine:
* PENDEL-AXLE, sve osovine hidro-mehanički upravljane
* Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskim RESET-om
* Hidraulični cilindar sa zatvaračima i sigurnosnim klinovima za fiksiranje u podignutom položaju
* Tehničko opterećenje osovine: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hidraulično izjednačavanje osovina
Gume:
* 24 x proizvođač po našem izboru (M+S) 245/70 R17.5, indeks nosivosti 143/141L (146/146F)
Lakiranje:
* HRM metalizacija celokupnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum) za vrhunsku zaštitu od korozije
* Završni premaz sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u DB 7350 Novasivo, prema RAL sistemu 841GL
* Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela)
Opcije uključene:
* Hidraulički priključak za kamion sa regulatorom protoka (20 l/min), uključujući nosač za kačenje dovodnih vodova, rezervoar na tegljaču mora imati najmanje 80 l
* Sa MAX Trailer priključcima, u suprotnom priključci se isporučuju od strane kupca, franko fabrika
* 3.5-inčni kraljevski zupčanik
* Čelična prednja zaštitna stena, visine cca 400 mm
* Uklonjive ALU bočne i zadnje stranice na labud-vratu, visine cca 400 mm, eloksirane
* Priključak za kontrolu upravljanja osovinama na labud-vratu putem žičanog daljinskog upravljača sa tasterima, uključujući kontrolu usmerenja osovina (bez instalacije u tegljaču)
* Ručica upravljanja na labud-vratu zaštićena preklopnim poklopcem
* Osvetljenje upravljačkog dela na labud-vratu sa prekidačem za uključivanje/isključivanje
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za labud-vrat sa standardnom mašću NLGI-2
* Hidraulički priključci od labud-vrata do niskopodnog dela sa šrafovskim priključcima
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za dvosekciono podvozje sa standardnom mašću NLGI-2
* Otvori za stubove popreko u podu teretne površine za umetanje stubova cca 100 x 50 mm
* Površina podvozja sa premazom protiv klizanja
* Hidraulički klin za spajanje
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za teretnu površinu sa standardnom mašću NLGI-2
* Površina teretne površine sa premazo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Izvod iz opreme. Kompletna oprema na upit.
Labud-vrat:
* Hidraulički podizanje/spuštanje i skidanje labud-vrata. Dužina cca 3.650 mm
Hfedpfxoxn E I Ho Aa Rsn
* 2 para preklopnih zateznih prstenova prema spolja (LC 5.000 daN)
* 2 para zateznih prstenova na labud-vratu (LC 10.600 daN)
* 1 par zateznih prstenova na srednjem delu labud-vrata (LC 10.600 daN)
* Za tegljače: 6 x 4 ili 8 x 4
Dvosekciono prednje podvozje:
* Prednje i zadnje spajanje prsten-bolt sistema. Dužina cca 2.970 mm
* Širina podvozja cca 2.750 mm
* 1 par zateznih prstenova (LC 10.000 daN) u spoljnem ramu
* 2 para zateznih prstenova (LC 10.000 daN) na centralnom nosaču
Teretna površina:
* 6-osovinska teleskopska teretna površina sa prsten-bolt spajanjem napred i zakošenjem cca 500 mm x 8° pozadi, dužina cca 11.000 mm
* Tehnički izduživa do cca 7.700 mm
* Razmak između osovina cca 1.500 mm
* 7 parova zateznih prstenova duž centralnog nosača (LC 10.000 daN)
Klackajuća osovina prednjeg dvosekcionog podvozja:
* PENDEL-AXLE, sve osovine hidro-mehanički upravljane
* Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskim RESET-om
* Hidraulični cilindar sa zatvaračima i sigurnosnim klinovima za fiksiranje u podignutom položaju
* Tehničko opterećenje osovine: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hidraulično izjednačavanje osovina
Klackajuća osovina šestosovinske teretne površine:
* PENDEL-AXLE, sve osovine hidro-mehanički upravljane
* Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskim RESET-om
* Hidraulični cilindar sa zatvaračima i sigurnosnim klinovima za fiksiranje u podignutom položaju
* Tehničko opterećenje osovine: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hidraulično izjednačavanje osovina
Gume:
* 24 x proizvođač po našem izboru (M+S) 245/70 R17.5, indeks nosivosti 143/141L (146/146F)
Lakiranje:
* HRM metalizacija celokupnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum) za vrhunsku zaštitu od korozije
* Završni premaz sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u DB 7350 Novasivo, prema RAL sistemu 841GL
* Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela)
Opcije uključene:
* Hidraulički priključak za kamion sa regulatorom protoka (20 l/min), uključujući nosač za kačenje dovodnih vodova, rezervoar na tegljaču mora imati najmanje 80 l
* Sa MAX Trailer priključcima, u suprotnom priključci se isporučuju od strane kupca, franko fabrika
* 3.5-inčni kraljevski zupčanik
* Čelična prednja zaštitna stena, visine cca 400 mm
* Uklonjive ALU bočne i zadnje stranice na labud-vratu, visine cca 400 mm, eloksirane
* Priključak za kontrolu upravljanja osovinama na labud-vratu putem žičanog daljinskog upravljača sa tasterima, uključujući kontrolu usmerenja osovina (bez instalacije u tegljaču)
* Ručica upravljanja na labud-vratu zaštićena preklopnim poklopcem
* Osvetljenje upravljačkog dela na labud-vratu sa prekidačem za uključivanje/isključivanje
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za labud-vrat sa standardnom mašću NLGI-2
* Hidraulički priključci od labud-vrata do niskopodnog dela sa šrafovskim priključcima
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za dvosekciono podvozje sa standardnom mašću NLGI-2
* Otvori za stubove popreko u podu teretne površine za umetanje stubova cca 100 x 50 mm
* Površina podvozja sa premazom protiv klizanja
* Hidraulički klin za spajanje
* BEKA-MAX centralno podmazivanje za teretnu površinu sa standardnom mašću NLGI-2
* Površina teretne površine sa premazo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas

1.336 km
Niski poluprikolica
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.