Radna platforma poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Radna platforma poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka
Poziv
Prodaja vozila

Da li ste već oglasili svoje polovnjako vozilo?
Prodajte preko TruckScout24 bez provizije.
Više o prodaji vozila
Više o prodaji vozila
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 53.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 45.115 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A202-45-660
- Referentni br.:
- 35934
- Poslednje ažuriranje:
- datum 09.10.2025
Opis
Dalja vozila dostupna na zahtev. Izvod iz opreme – kompletna oprema na upit.
Teretni prostor:
- Teretni prostor sa oko 30 mm debelim podom od tvrdog drveta.
- 8 pari preklopnih prstenova za vezivanje (LC 10.000 daN).
Stope:
- JOST mehaničke stope sa dvostepenim menjačem za oko 24 t podiznog kapaciteta (oko 50 t testnog opterećenja).
Pneumatici:
- 385/65 R 22.5 – proizvođač po izboru.
TPMS:
- Sistem kontrole pritiska u gumama (TPMS) u skladu sa ECE R 141.
- Prenos podataka prema vučnom vozilu putem standardizovanog EBS interfejsa prema ISO 11992.
- Da bi se podaci ispravno prikazivali, vučno vozilo mora imati mogućnost prenosa i prikaza podataka.
Osovine i oslanjanje:
- BPW osovine, tehnička nosivost po 10.000 kg.
- Prva i treća osovina hidromehanički primorano upravljane, montirane na obrtnoj ploči. Druga osovina kruta.
- Vazdušno oslanjanje sa ventilima za dizanje i spuštanje. Alat za osovine.
Kočioni sistem:
- Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez spojnih cevi prema tegljaču.
Elektroinstalacija:
- Elektroinstalacija prema EU propisima, osvetljenje 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa utičnicama 24N, 24S i 15-polna prema ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polna ISO-12098
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnih finih čelika:
- S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
- Kompletna čelična konstrukcija automatski peskarena kugličnom metodom nakon zavarivanja.
- Druga obrada korundom za optimalno prijanjanje premaza.
- Završno farbanje sa 2 sloja dvokomponentnog laka, jednobojno u RAL 3002 karmen crvena prema RAL 841GL. Zadnji deo metalizovan i ofarban u RAL 9010 (čisto bela). Felne srebrne. Metalik boja nije moguća. Sistem farbanja testiran po ISO 9227-NSS testu slane magle. Zaštita šupljina specijalnim voskom.
Oprema:
- Teretni prostor sa oko 30 mm debelim tvrdim drvenim podom (±270kg).
Dksdsxl Nf Rjpfx Aa Asu
- 2-colni „kraljevski klin“.
- Jedan pocinkovani čelični prednji zid (EN12642-XL), visine oko 1.200 mm.
- Na pocinkovanoj prednjoj letvi žuto-crvene vazdušne spojnice.
- 4 zadržna klina sa držačem na prednjem zidu (±5kg).
- Odeljak za oko 1.000 mm nabijajućih stubova u centralnom nosaču pozadi.
- Na labudovom vratu i zadnjoj ploči levo i desno držači za upozoravajuće table uključujući utičnicu.
- Žuta reflektujuća traka po EU propisima sa strane i pozadi na prikolici.
- 10 pari džepova za stubove, za stubove oko 100 x 50 mm, na spoljašnjem okviru tovarnog prostora (±30kg).
- Evropske reflektujuće table (crveno-žute) na zadnjem delu prikolice.
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu prikolice.
- Jedan blatobran na zadnjem delu prikolice.
- Uputstvo i opis na USB flešu.
- Nalepnice za brzinu 80 km/h pozadi i sa obe strane.
- Elektro-hidraulična jedinica (±45kg).
- 1 manevrisna vučna kuka sa ojačanjem pričvršćena na završni nosač.
- Manometar za opterećenje radi određivanja opterećenja osovina, uključujući dijagram opterećenja.
Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnim mastima NLGI-2 i skidivom zaštitom oko pumpe (±18kg).
Upravljanje osovinama sprijeda i pozadi putem kabloskog daljinskog upravljača, tasterima, sa kontrolom trackerske linije osovina (bez instalacije u tegljaču).
7 pari pocinkovanih stubova za umetanje oko 100 x 50 mm, oko 1.000 mm visine (±154kg).
4 para prečki za stubove, montirane poprečno u teretnom prostoru, za stubove oko 100 x 50 mm (±145kg).
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Teretni prostor:
- Teretni prostor sa oko 30 mm debelim podom od tvrdog drveta.
- 8 pari preklopnih prstenova za vezivanje (LC 10.000 daN).
Stope:
- JOST mehaničke stope sa dvostepenim menjačem za oko 24 t podiznog kapaciteta (oko 50 t testnog opterećenja).
Pneumatici:
- 385/65 R 22.5 – proizvođač po izboru.
TPMS:
- Sistem kontrole pritiska u gumama (TPMS) u skladu sa ECE R 141.
- Prenos podataka prema vučnom vozilu putem standardizovanog EBS interfejsa prema ISO 11992.
- Da bi se podaci ispravno prikazivali, vučno vozilo mora imati mogućnost prenosa i prikaza podataka.
Osovine i oslanjanje:
- BPW osovine, tehnička nosivost po 10.000 kg.
- Prva i treća osovina hidromehanički primorano upravljane, montirane na obrtnoj ploči. Druga osovina kruta.
- Vazdušno oslanjanje sa ventilima za dizanje i spuštanje. Alat za osovine.
Kočioni sistem:
- Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez spojnih cevi prema tegljaču.
Elektroinstalacija:
- Elektroinstalacija prema EU propisima, osvetljenje 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa utičnicama 24N, 24S i 15-polna prema ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polna ISO-12098
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnih finih čelika:
- S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
- Kompletna čelična konstrukcija automatski peskarena kugličnom metodom nakon zavarivanja.
- Druga obrada korundom za optimalno prijanjanje premaza.
- Završno farbanje sa 2 sloja dvokomponentnog laka, jednobojno u RAL 3002 karmen crvena prema RAL 841GL. Zadnji deo metalizovan i ofarban u RAL 9010 (čisto bela). Felne srebrne. Metalik boja nije moguća. Sistem farbanja testiran po ISO 9227-NSS testu slane magle. Zaštita šupljina specijalnim voskom.
Oprema:
- Teretni prostor sa oko 30 mm debelim tvrdim drvenim podom (±270kg).
Dksdsxl Nf Rjpfx Aa Asu
- 2-colni „kraljevski klin“.
- Jedan pocinkovani čelični prednji zid (EN12642-XL), visine oko 1.200 mm.
- Na pocinkovanoj prednjoj letvi žuto-crvene vazdušne spojnice.
- 4 zadržna klina sa držačem na prednjem zidu (±5kg).
- Odeljak za oko 1.000 mm nabijajućih stubova u centralnom nosaču pozadi.
- Na labudovom vratu i zadnjoj ploči levo i desno držači za upozoravajuće table uključujući utičnicu.
- Žuta reflektujuća traka po EU propisima sa strane i pozadi na prikolici.
- 10 pari džepova za stubove, za stubove oko 100 x 50 mm, na spoljašnjem okviru tovarnog prostora (±30kg).
- Evropske reflektujuće table (crveno-žute) na zadnjem delu prikolice.
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu prikolice.
- Jedan blatobran na zadnjem delu prikolice.
- Uputstvo i opis na USB flešu.
- Nalepnice za brzinu 80 km/h pozadi i sa obe strane.
- Elektro-hidraulična jedinica (±45kg).
- 1 manevrisna vučna kuka sa ojačanjem pričvršćena na završni nosač.
- Manometar za opterećenje radi određivanja opterećenja osovina, uključujući dijagram opterećenja.
Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnim mastima NLGI-2 i skidivom zaštitom oko pumpe (±18kg).
Upravljanje osovinama sprijeda i pozadi putem kabloskog daljinskog upravljača, tasterima, sa kontrolom trackerske linije osovina (bez instalacije u tegljaču).
7 pari pocinkovanih stubova za umetanje oko 100 x 50 mm, oko 1.000 mm visine (±154kg).
4 para prečki za stubove, montirane poprečno u teretnom prostoru, za stubove oko 100 x 50 mm (±145kg).
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas

1.336 km
Radna platforma poluprikolica
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.