Poluprikolice sa niskim utovarivačemFaymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Poluprikolice sa niskim utovarivačem
Faymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Stanje
Novo
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Proizvođač:
- Faymonville
- Stanje:
- novo
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 11.400 kg
- Maksimalna nosivost:
- 36.600 kg
- Ukupna težina:
- 48.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 13.100 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.540 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 860 mm
- Suspencija:
- vazduh
- Dimenzija gume:
- 235/75 r 17,5
- Boja:
- sivo-crna
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A788-56-76
- Referentni br.:
- 19315350
- Poslednje ažuriranje:
- datum 22.01.2025
Opis
Labudov vrat:
• Labudov vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine utovarne površine, dužina cca 3.700 mm
• Stražnji deo labudovog vrata sa zakošenjem cca 1.000 mm x 6°.
• Tehničko opterećenje na sedlu: 18.000 kg
• Za vučno vozilo: 4 x 2 ili 6 x 2
Utovarna površina:
• Utovarna površina, dužina cca 9.400 mm, sa zakošenjem pozadi cca 900 mm x 6°.
• Površina iza labudovog vrata, hidraulično podizanje i spuštanje.
• Dužina utovarne površine cca 3.000 mm. Nosivost do cca 9.000 kg
Rampe:
• 1 par dvodelnih hidrauličnih čeličnih rampi, cca 4.350 x 900 mm.
• Tvrdo drvo kao podloga.
• Hidraulično preklopljeni krajevi rampi.
• Rampe pojedinačno hidraulično pomeraju se cca 235 mm spolja i cca 365 mm unutra.
Osovine i ogibljenje:
• BPW osovine i vešanje, dve osovine fiksne, jedna osovina pasivno upravljiva.
• Tehničko opterećenje po osovini: 12.000 kg
• Elektromagnetna blokada za vožnju unazad, aktivira se pri vožnji unazad i ručno.
• Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje.
• Alat za osovine.
Pneumatici:
• 235/75 R 17.5 3PMSF dvostruka montaža.
• Indeks nosivosti 143/141J (144/144F)
Kočioni sistem:
• Kočioni sistem marke WABCO EBS-E u skladu sa EU propisima.
Osvetljenje:
• 24-voltnni rasvetni sistem "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3)
• Izvedba u skladu sa EU propisima.
Metalizacija:
• Standardna HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljnog rama.
• Celokupna čelična konstrukcija peskarena, potom određene vidljive površine metalizovane sa ZINACOR 850 (cink 85% - aluminijum 15%) toplo obrađene.
Lakiranje:
• 6-K završna obrada:
• Celokupna čelična konstrukcija peskarena nakon zavarivanja.
• Jedan sloj cink-primer boje, jedan sloj prajmera.
• Završno lakiranje sa 2 sloja 2-K akrilnog laka, jednobojno u novasivoj, potom zaptivanje šupljina specijalnim voskom. Felne srebrne.
Čelična konstrukcija:
• Čelična konstrukcija od visokokvalitetnih sitnozrnih čelika.
• Kvalitet čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa) S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
• Zavarivači sertifikovani prema DIN-EN 287-1.
• MAG postupak zavarivanja prema EN ISO 4063.
• Zaštitni gas M21 prema EN ISO 14175
Uključena oprema:
• Prednji čelični zid, skidajuć, visine cca 400 mm.
• Priključna traka za dovodne vodove do vučnog vozila, montirana na visini spoljnog rama.
• ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj traci napred sa priključcima 24N, 24S i 15-pol.
24N priključak prema ISO-1185
24S priključak prema ISO 3731
15-pol. priključak prema ISO-12098
• 1 rezervni točak sa adapterom za fiksiranje ispod utovarne površine desno ispred osovina.
• Park pozicija na labudovom vratu za table sa upozorenjima kada nisu u upotrebi.
• Spoljni nosač na labudovom vratu sa rupama za šrafljenje veznih prstenova.
Prva rupa cca 200 mm od napred, nakon toga svakih cca 400 mm.
2 para ušrafljujućih veznih prstenova uključeno (LC 5.000 daN).
• Jedna rupa za fiksiranje u gornjem zadnjem delu spoljnog nosača labudovog vrata za šrafljivi vezni prsten.
1 par ušrafljujućih veznih prstenova (LC 10.000 daN).
Ibelhcoiuy Npsdw Ded
• 1 par uvučenih veznih prstenova pozadi na sredini labudovog vrata (LC 5.000 daN).
• 3 para uvučenih veznih prstenova unutar spoljnog nosača labudovog vrata (LC 5.000 daN)
• 3 para veznih prstenova na sredini labudovog vrata (LC 5.000 daN).
• Iznad labudovog vrata cca 40 mm podloga od tvrdog drveta.
• 2“ kraljevski čep
• Na labudovom vratu 1 par bočnih aluminijumskih stranica, skidajućih, visine cca 400 mm, eloksiranih.
• Na labudovom vratu, jedna zadnja aluminijumska stranica, skida
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
• Labudov vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine utovarne površine, dužina cca 3.700 mm
• Stražnji deo labudovog vrata sa zakošenjem cca 1.000 mm x 6°.
• Tehničko opterećenje na sedlu: 18.000 kg
• Za vučno vozilo: 4 x 2 ili 6 x 2
Utovarna površina:
• Utovarna površina, dužina cca 9.400 mm, sa zakošenjem pozadi cca 900 mm x 6°.
• Površina iza labudovog vrata, hidraulično podizanje i spuštanje.
• Dužina utovarne površine cca 3.000 mm. Nosivost do cca 9.000 kg
Rampe:
• 1 par dvodelnih hidrauličnih čeličnih rampi, cca 4.350 x 900 mm.
• Tvrdo drvo kao podloga.
• Hidraulično preklopljeni krajevi rampi.
• Rampe pojedinačno hidraulično pomeraju se cca 235 mm spolja i cca 365 mm unutra.
Osovine i ogibljenje:
• BPW osovine i vešanje, dve osovine fiksne, jedna osovina pasivno upravljiva.
• Tehničko opterećenje po osovini: 12.000 kg
• Elektromagnetna blokada za vožnju unazad, aktivira se pri vožnji unazad i ručno.
• Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje.
• Alat za osovine.
Pneumatici:
• 235/75 R 17.5 3PMSF dvostruka montaža.
• Indeks nosivosti 143/141J (144/144F)
Kočioni sistem:
• Kočioni sistem marke WABCO EBS-E u skladu sa EU propisima.
Osvetljenje:
• 24-voltnni rasvetni sistem "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3)
• Izvedba u skladu sa EU propisima.
Metalizacija:
• Standardna HRM metalizacija (High Resistance Metallisation) spoljnog rama.
• Celokupna čelična konstrukcija peskarena, potom određene vidljive površine metalizovane sa ZINACOR 850 (cink 85% - aluminijum 15%) toplo obrađene.
Lakiranje:
• 6-K završna obrada:
• Celokupna čelična konstrukcija peskarena nakon zavarivanja.
• Jedan sloj cink-primer boje, jedan sloj prajmera.
• Završno lakiranje sa 2 sloja 2-K akrilnog laka, jednobojno u novasivoj, potom zaptivanje šupljina specijalnim voskom. Felne srebrne.
Čelična konstrukcija:
• Čelična konstrukcija od visokokvalitetnih sitnozrnih čelika.
• Kvalitet čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa) S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
• Zavarivači sertifikovani prema DIN-EN 287-1.
• MAG postupak zavarivanja prema EN ISO 4063.
• Zaštitni gas M21 prema EN ISO 14175
Uključena oprema:
• Prednji čelični zid, skidajuć, visine cca 400 mm.
• Priključna traka za dovodne vodove do vučnog vozila, montirana na visini spoljnog rama.
• ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj traci napred sa priključcima 24N, 24S i 15-pol.
24N priključak prema ISO-1185
24S priključak prema ISO 3731
15-pol. priključak prema ISO-12098
• 1 rezervni točak sa adapterom za fiksiranje ispod utovarne površine desno ispred osovina.
• Park pozicija na labudovom vratu za table sa upozorenjima kada nisu u upotrebi.
• Spoljni nosač na labudovom vratu sa rupama za šrafljenje veznih prstenova.
Prva rupa cca 200 mm od napred, nakon toga svakih cca 400 mm.
2 para ušrafljujućih veznih prstenova uključeno (LC 5.000 daN).
• Jedna rupa za fiksiranje u gornjem zadnjem delu spoljnog nosača labudovog vrata za šrafljivi vezni prsten.
1 par ušrafljujućih veznih prstenova (LC 10.000 daN).
Ibelhcoiuy Npsdw Ded
• 1 par uvučenih veznih prstenova pozadi na sredini labudovog vrata (LC 5.000 daN).
• 3 para uvučenih veznih prstenova unutar spoljnog nosača labudovog vrata (LC 5.000 daN)
• 3 para veznih prstenova na sredini labudovog vrata (LC 5.000 daN).
• Iznad labudovog vrata cca 40 mm podloga od tvrdog drveta.
• 2“ kraljevski čep
• Na labudovom vratu 1 par bočnih aluminijumskih stranica, skidajućih, visine cca 400 mm, eloksiranih.
• Na labudovom vratu, jedna zadnja aluminijumska stranica, skida
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas
Carditello
649 km
Kombi sa hladnjačama
IVECODAILY 35-15 EURO 6 CELLA 3,40 FRC 2027
IVECODAILY 35-15 EURO 6 CELLA 3,40 FRC 2027
mali oglas
Brescia BS
868 km
Nisko-utovarivačka građevinska mašinerija
KässbohrerK.SLS L3
KässbohrerK.SLS L3
mali oglas
Parma
853 km
Nisko-utovarivačka građevinska mašinerija
carrellone collo doca rampe doppie nuovo ceylan
carrellone collo doca rampe doppie nuovo ceylan
mali oglas
Nordhorn
1.387 km
Auto transporteri
KALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
KALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
mali oglas
Seesen
1.189 km
Kamion za prevoz automobila
MERCEDES-BENZAtego 824 Autotransporter 3-Zug Neu
MERCEDES-BENZAtego 824 Autotransporter 3-Zug Neu
mali oglas
Parma
853 km
Nisko-utovarivačka građevinska mašinerija
carrellone collo doca ceylan rampe nuovo
carrellone collo doca ceylan rampe nuovo
mali oglas
Nordhorn
1.387 km
Nizak učitavač
OtherKALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
OtherKALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
mali oglas
Goch
1.397 km
Niski poluprikolica
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed K.SLS 3eco Non extandable/starr
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed K.SLS 3eco Non extandable/starr
mali oglas
Pallejà
1.577 km
Standardni traktor
VolvoVolvo FH 16 750 TRACTORA 8X4 245 TN
VolvoVolvo FH 16 750 TRACTORA 8X4 245 TN
mali oglas
Rijssen
1.414 km
Poluprikolica za prevoz automobila
Aksoylu Truck brancard
Aksoylu Truck brancard
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.


















































































































































