Otvorena prikolicaWEB-TRAILER
PRASQ 18 2- Achs Baustoffanhänger
Otvorena prikolica
WEB-TRAILER
PRASQ 18 2- Achs Baustoffanhänger
fiksna cena ne uključuje PDV
23.620 €
(28.108 € bruto)
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Novo
Lokacija
Twist 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
23.620 €
(28.108 € bruto)
- Lokacija prodavca:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 18.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 14.050 kg
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 7.200 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.480 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 800 mm
- Ukupna širina:
- 2.550 mm
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A600-53-71
- Referentni br.:
- 9D0425
- Poslednje ažuriranje:
- datum 25.06.2025
Opis
PRASQ 18 prikolica sa obrtnom rudurom i bočnim stranicama
Šasija izrađena od zavarene uzdužne grede i provučenih poprečnih nosača
Sredina opruge: cca 1300 mm
Dozvoljena ukupna masa: cca 18.000 kg
Visina kuka za vuču (sredina) cca 800 mm, neopterećeno vozilo
Prednji prepust: cca 710 mm (razmak od čeonog okvira do sredine prednje osovine)
Zadnji prepust: cca 950 mm (od sredine osovine do zadnje ivice čeonog okvira)
Dužina šasije: cca 6000 - 8000 mm (od čeonog okvira do čeonog okvira)
Širina šasije cca 2480 mm (širina tovarnog prostora), ukupna širina cca 2550 mm
Visina vozila neopterećeno cca 1300 mm (gornja ivica poda)
Visina spoljnog rama:
Visina cca 125 mm, debljina=4 mm sa nagibom ka spolja i veznim rupama na svakih 200 mm, bez veznih prstenova
Zaštita od udara viljuškara sa leve i desne strane od ravnog čelika na spoljnom ramu
Vučna ruda:
Kruta vučna ruda 18t, proizvođač po našem izboru
Udaljenost od sredine vučne petlje do prednje ivice čeonog okvira prema zahtevima kupca
Vučna petlja prečnika 40 mm (opciono 50 mm)
Osovine:
Brendirani proizvođač (SAF/BPW/JOST)
Nosivost 9t, 22,5", sa velikim disk kočnicama, bez podizanja i spuštanja
(ukupan hod cca 200 mm)
Kočioni sistem:
EBS kočioni sistem proizvođača Knorr ili Wabco
Pneumatski priključci: crvena i žuta spojna glava
Godpsg Dkx Njfx Aa Reuh
Kontrola pritiska u gumama
Gume:
Brendirane gume 385/65 R 22.5 po našem izboru, felna 11.75 x 22.5
Nadgradnja:
Bočne stranice eloksirane, visina cca 800 mm
Zadnja bočna stranica sa dva unutrašnja sklopiva stepenika
Čeoni zid visine cca 1200 mm, limeni, zavrtnjima pričvršćen
Pod:
Vodootporni pod debljine 27 mm, postavljen poprečno
Sertifikat za provereno opterećenje viljuškarske osovine 7,2t prema DIN EN 283 (opciono 9t)
Rasveta:
LED svetlosna instalacija
15-polni utikač
Treptajuće bočne obeležavajuće svetiljke (SML)
Prateća oprema:
Polupokrivači točkova 180°
Bočna zaštita od podletanja sa obe strane od aluminijumskog ili plastičnog profila
Jedan plastični klin za točkove sa držačem
Zaštita/pokrivanje i lakiranje:
Lakiranje šasije u RAL 9005 ili Novasivo 7350
Druge boje uz doplatu (samo ako su dostupne u prahu)
KTL sa cink-fosfatiranjem i prahom, maksimalna zaštita od korozije
Vruće cinčanje (opciono)
Cena franco fabrika
Pažnja!!! Slike prikazuju dodatnu opremu
Posavetujte se sa nama i izradite besplatnu i neobavezujuću ponudu. Leasing, finansiranje i zakup mogući! Možemo se prilagoditi vašim željama! Pitajte nas – rado ćemo pripremiti ponudu.
Zadržavamo pravo na greške i međuprodaju.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Šasija izrađena od zavarene uzdužne grede i provučenih poprečnih nosača
Sredina opruge: cca 1300 mm
Dozvoljena ukupna masa: cca 18.000 kg
Visina kuka za vuču (sredina) cca 800 mm, neopterećeno vozilo
Prednji prepust: cca 710 mm (razmak od čeonog okvira do sredine prednje osovine)
Zadnji prepust: cca 950 mm (od sredine osovine do zadnje ivice čeonog okvira)
Dužina šasije: cca 6000 - 8000 mm (od čeonog okvira do čeonog okvira)
Širina šasije cca 2480 mm (širina tovarnog prostora), ukupna širina cca 2550 mm
Visina vozila neopterećeno cca 1300 mm (gornja ivica poda)
Visina spoljnog rama:
Visina cca 125 mm, debljina=4 mm sa nagibom ka spolja i veznim rupama na svakih 200 mm, bez veznih prstenova
Zaštita od udara viljuškara sa leve i desne strane od ravnog čelika na spoljnom ramu
Vučna ruda:
Kruta vučna ruda 18t, proizvođač po našem izboru
Udaljenost od sredine vučne petlje do prednje ivice čeonog okvira prema zahtevima kupca
Vučna petlja prečnika 40 mm (opciono 50 mm)
Osovine:
Brendirani proizvođač (SAF/BPW/JOST)
Nosivost 9t, 22,5", sa velikim disk kočnicama, bez podizanja i spuštanja
(ukupan hod cca 200 mm)
Kočioni sistem:
EBS kočioni sistem proizvođača Knorr ili Wabco
Pneumatski priključci: crvena i žuta spojna glava
Godpsg Dkx Njfx Aa Reuh
Kontrola pritiska u gumama
Gume:
Brendirane gume 385/65 R 22.5 po našem izboru, felna 11.75 x 22.5
Nadgradnja:
Bočne stranice eloksirane, visina cca 800 mm
Zadnja bočna stranica sa dva unutrašnja sklopiva stepenika
Čeoni zid visine cca 1200 mm, limeni, zavrtnjima pričvršćen
Pod:
Vodootporni pod debljine 27 mm, postavljen poprečno
Sertifikat za provereno opterećenje viljuškarske osovine 7,2t prema DIN EN 283 (opciono 9t)
Rasveta:
LED svetlosna instalacija
15-polni utikač
Treptajuće bočne obeležavajuće svetiljke (SML)
Prateća oprema:
Polupokrivači točkova 180°
Bočna zaštita od podletanja sa obe strane od aluminijumskog ili plastičnog profila
Jedan plastični klin za točkove sa držačem
Zaštita/pokrivanje i lakiranje:
Lakiranje šasije u RAL 9005 ili Novasivo 7350
Druge boje uz doplatu (samo ako su dostupne u prahu)
KTL sa cink-fosfatiranjem i prahom, maksimalna zaštita od korozije
Vruće cinčanje (opciono)
Cena franco fabrika
Pažnja!!! Slike prikazuju dodatnu opremu
Posavetujte se sa nama i izradite besplatnu i neobavezujuću ponudu. Leasing, finansiranje i zakup mogući! Možemo se prilagoditi vašim željama! Pitajte nas – rado ćemo pripremiti ponudu.
Zadržavamo pravo na greške i međuprodaju.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 5936 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.