šasija kamionaInternational Harvester
COF4070B
šasija kamiona
International Harvester
COF4070B
Početna cena ne uključuje PDV
62.500 €
(75.000 € bruto)
Stanje
Polovno
Lokacija
Gallbrunn 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Oznaka:
- šasija kamiona
- Proizvođač:
- International Harvester
- Model:
- COF4070B
- Stanje:
- polovno
- Funkcionalnost:
- potpuno funkcionalan
Cena i lokacija
Početna cena ne uključuje PDV
62.500 €
(75.000 € bruto)
- Lokacija:
- Gallbrunn, Austrija

Poziv
Tehnički detalji
- Pređena kilometraža:
- 62.000 km
- Snaga:
- 169,16 kW (229,99 KS)
- Prva registracija:
- 09/1981
- Vrsta goriva:
- dizel
- Dimenzija gume:
- 10.00 R20
- Stanje pneumatika:
- 95 procenat
- Konfiguracija osovina:
- 6x4
- Sledeća inspekcija (TÜV):
- 09/2026
- Gorivo:
- dizel
- Kapacitet rezervoara za gorivo:
- 650 l
- Kočnice:
- VEB (Kombinat državnih preduzeća)
- Boja:
- zeleno
- Kabina vozača:
- kabina za spavanje
- Tip prenosa:
- mehanički
- Broj stepeni prenosa:
- 10
- Suspencija:
- čelik
- Broj sedišta:
- 2
- Oprema:
- maglenke, vučna spojnica prikolice
Detalji ponude
- ID spiska:
- A208-31-342
- Poslednje ažuriranje:
- datum 25.12.2025
Opis
Na prodaju je International COF-4070B Transtar II iz 1980/81.
Istorijat: Vozilo je došlo u Austriju kao geofizičko merno vozilo da radi za ÖMV. Nakon nekoliko promena vlasnika, dospelo je u moje ruke. Nažalost, od originalnog vozila je moglo biti sačuvano samo šasija, pa je izvedena prepravka. Vozilo ima originalnih 41.000 milja na satu.
Dokumentacija: Vozilo je tipizirano kao „samohodna radna mašina do 90 km/h“. Takođe je registrovano; tablice su deponovane. Tehnički pregled („Pickerl“) važi do 09/2026. Dostupni su originalni priručnici, lista delova i „Line setting Ticket“. Sa ovim dokumentom moguće je nabaviti odgovarajuće rezervne delove iz SAD i Kanade koji će odgovarati modelu.
Tehnika: Kamion pokreće Cummins NH motor snage 230 KS. Menjač je Fuller (RT-9509). Prvi kardanski vratilo vodi do reduktora marke Spicer, na kome se nalazi i pogon za dodatnu opremu, pa zatim ide do obe pogonske osovine.
Tehnika je kompletno originalna i ispravna, ali je jasno da se mogu javiti problemi zbog starosti. Potrebno je još obaviti manje poslove poput servisa pumpe za podizanje kabine i Breakmaster-a (servis delovi su dostupni).
Prepravka: Kao što sam već naveo, uspeo sam da sačuvam samo šasiju, jer je nadgradnja bila potpuno uklonjena. Da bi se sačuvala karakteristika vozila, prepravka je izvršena u pravcu „radne mašine“. Neću mnogo govoriti o tome – pogledajte slike, to će reći više nego reči. Ako imate pitanja, pošaljite mi e-mail ili me pozovite.
Ostalo: Prodajem vozilo jer sam ga imao dovoljno dugo. Dodajte da obnova nije završena (nedostaje originalna sedlasta ploča), ali sam u okviru svojih mogućnosti mnogo postigao. Postoje i lični razlozi o kojima ne bih ovde detaljisao.
Vozilo se prodaje sa kompletnom opremom (lanaci za vezivanje, trake za vezivanje, kutija s alatom, table za proširenje, zastavice, bandaže itd.). U cenu je uključeno i razno rezervnih delova, servisnog materijala, originalna sedišta, filteri, sajle, kabinska obeležavajuća svetla itd. – praktično sve što se godinama prikupilo, osim ličnih stvari.
Cena je predmet dogovora, ali molim vas nemojte zvati sa pitanjem „koja je zadnja cena“. Za kamper entuzijaste napomena: vozilo ima lisnato ogibljenje i uništi svako melaminsko posuđe. Probna vožnja je moguća samo u povoljnim vremenskim uslovima. Potrebno je poznavanje tehnike međugasa i duplog kvačenja. Vozilo se prodaje kao polovno odnosno oldtajmer, zato nema nikakve garancije, povraćaja ili prava na reklamaciju.
Nsdpfxex N Ddrj Afqslk
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Istorijat: Vozilo je došlo u Austriju kao geofizičko merno vozilo da radi za ÖMV. Nakon nekoliko promena vlasnika, dospelo je u moje ruke. Nažalost, od originalnog vozila je moglo biti sačuvano samo šasija, pa je izvedena prepravka. Vozilo ima originalnih 41.000 milja na satu.
Dokumentacija: Vozilo je tipizirano kao „samohodna radna mašina do 90 km/h“. Takođe je registrovano; tablice su deponovane. Tehnički pregled („Pickerl“) važi do 09/2026. Dostupni su originalni priručnici, lista delova i „Line setting Ticket“. Sa ovim dokumentom moguće je nabaviti odgovarajuće rezervne delove iz SAD i Kanade koji će odgovarati modelu.
Tehnika: Kamion pokreće Cummins NH motor snage 230 KS. Menjač je Fuller (RT-9509). Prvi kardanski vratilo vodi do reduktora marke Spicer, na kome se nalazi i pogon za dodatnu opremu, pa zatim ide do obe pogonske osovine.
Tehnika je kompletno originalna i ispravna, ali je jasno da se mogu javiti problemi zbog starosti. Potrebno je još obaviti manje poslove poput servisa pumpe za podizanje kabine i Breakmaster-a (servis delovi su dostupni).
Prepravka: Kao što sam već naveo, uspeo sam da sačuvam samo šasiju, jer je nadgradnja bila potpuno uklonjena. Da bi se sačuvala karakteristika vozila, prepravka je izvršena u pravcu „radne mašine“. Neću mnogo govoriti o tome – pogledajte slike, to će reći više nego reči. Ako imate pitanja, pošaljite mi e-mail ili me pozovite.
Ostalo: Prodajem vozilo jer sam ga imao dovoljno dugo. Dodajte da obnova nije završena (nedostaje originalna sedlasta ploča), ali sam u okviru svojih mogućnosti mnogo postigao. Postoje i lični razlozi o kojima ne bih ovde detaljisao.
Vozilo se prodaje sa kompletnom opremom (lanaci za vezivanje, trake za vezivanje, kutija s alatom, table za proširenje, zastavice, bandaže itd.). U cenu je uključeno i razno rezervnih delova, servisnog materijala, originalna sedišta, filteri, sajle, kabinska obeležavajuća svetla itd. – praktično sve što se godinama prikupilo, osim ličnih stvari.
Cena je predmet dogovora, ali molim vas nemojte zvati sa pitanjem „koja je zadnja cena“. Za kamper entuzijaste napomena: vozilo ima lisnato ogibljenje i uništi svako melaminsko posuđe. Probna vožnja je moguća samo u povoljnim vremenskim uslovima. Potrebno je poznavanje tehnike međugasa i duplog kvačenja. Vozilo se prodaje kao polovno odnosno oldtajmer, zato nema nikakve garancije, povraćaja ili prava na reklamaciju.
Nsdpfxex N Ddrj Afqslk
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 6769 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.




















































































