Kamion za otkači
Hogra 4x4 met Netam kipper

fiksna cena ne uključuje PDV
55.000 €
(66.550 € bruto)
Godina proizvodnje
1956
Stanje
Polovno
Lokacija
ANDELST Holandija
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači Hogra 4x4 met Netam kipper
more Images
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Prikaži slike
Prikaži kartu

Osnovni podaci

Oznaka:
Kamion za otkači
Proizvođač:
Hogra
Model:
4x4 met Netam kipper
Godina proizvodnje:
1956
Stanje:
veoma dobro (polovno)

Cena i lokacija

fiksna cena ne uključuje PDV
55.000 €
(66.550 € bruto)
Lokacija:
ANDELST, Holandija Holandija
Poziv

Tehnički detalji

Pređena kilometraža:
2.587 km
Snaga:
61 kW (82,94 KS)
Prva registracija:
02/1956
Vrsta goriva:
dizel
Dimenzija gume:
9.00R20
Konfiguracija osovina:
4x4
Boja:
narandžasta
Tip prenosa:
mehanički
Suspencija:
čelik
Oprema:
pogon na sve točkove, vučna spojnica prikolice

Detalji ponude

ID spiska:
A207-18-607
Referentni br.:
44271
Poslednje ažuriranje:
datum 09.12.2025

Opis

Ovaj jedinstveni, veoma retki Hogra je potpuno restauriran i nalazi se u izuzetnom stanju!

Istorija Hogra:

Hedpfsx Elatjx Adtefr
Nakon završetka Drugog svetskog rata, Holandija je izašla iz bitke iscrpljena i tokom 1950-ih se polako oporavljala. Ove godine su obeležene jednostavnošću i teškim radom na obnovi zemlje. Postojao je nedostatak materijala, a time i opreme. Sve do kasnih 1950-ih, kamionska flota se uglavnom sastojala od zastarele opreme vojnih skladišta, koja je masovno prepravljana i korišćena u civilne svrhe.

Početkom 1950-ih, gospodin W.A. Hoek je uočio rastuću potražnju i potrebu za težim kamionima, koje je bilo teško ili nemoguće nabaviti. Uvideo je mogućnost da izgradi kamion sopstvene proizvodnje, zasnovan na zahtevima tržišta, po najnižoj mogućoj ceni, koji bi korisniku pružio maksimalne performanse.

Međutim, gospodin van Hoek nije imao potreban kapital. Kada je stupio u kontakt sa bogatom udovicom, gospođom Gravelaar, koja je bila spremna da mu obezbedi startni kapital, nova marka kamiona „HOGRA“, sastavljena od početnih slova njihovih imena, postala je stvarnost.

Proizvodnja prvih jedinica počela je 1954. godine u bivšoj mlekarni u Ravensteinu.

Fabrika Hogra je bila tipična montažna fabrika. Svi potrebni delovi, osim električnog instalacionog snopa, kupovani su od trećih strana i montirani u Ravensteinu u pokretno šasiju sa maskom, haubom, pregradom i prednjim blatobranima, ali bez kabine i nadogradnje. U to vreme je bilo uobičajeno da kamion napušta fabriku kao kompletirano šasiju, koje bi zatim prema želji kupca bilo opremljeno kabinom i nadogradnjom kod proizvođača nadgradnji. Među poznatim proizvođačima karoserija su bili Paul & van Weelde i Buca, kao i brojni lokalni karoseristi.

Šasija, lisnate opruge i limovi za Hogra izrađivani su u Holandiji, dok su se motori najpre kupovali od engleskog Perkinsa, a kasnije od austrijskog Steyra. Dve vrste koje su proizvedene tokom kratkog perioda proizvodnje, dobile su oznake po ugrađenom motoru. Tip H7-P6 imao je Perkins P6 dizel motor snage 83 KS. Tip H7-S100, a kasnije i H10 S-100, bili su opremljeni Steyr motorom snage 100 KS. Broj 7 u tipu označava bruto nosivost od 7 tona. Tipovi H7 bili su projektovani kao dvoosovinske 4x2 šasije i samo nekoliko dvoosovinskih 4x4 šasija. Model H10, uveden 1957. godine, bio je projektovan kao troosovinska 6x2 šasija i omogućavao je bruto nosivost do 10 tona.

Krajem 1950-ih konkurencija na tržištu kamiona postaje sve jača. Hogra je ostala pri tradicionalnom „torpedo“ dizajnu, a sa zastarelom tehnologijom nije mogla da parira modernijim modelima sa prednjim upravljanjem, većom nosivošću i boljim performansama. 1958. godine kompanija je zapala u teškoće i nastavila sa smanjenim obimom. Završna scena za ovu holandsku marku kamiona odigrala se tokom njene kratke egzistencije od 1954. do 1961. godine, kada je prestala da postoji, kao što je ranije bio slučaj i sa Kromhoutom. Tokom čitavog perioda proizvedeno je nešto više od 400 primeraka, skoro isključivo prodavanih u Holandiji.

Trenutno se priprema knjiga...

Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.

Dobavljač

Registrovan(a) od: 2003

820 Oglasi online

Poziv

Pošalji zahtev

Zemljaus 
Nemačka
Austrija
Švajcarska
Sjedinjene Američke Države
Ujedinjeno Kraljevstvo
Francuska
Belgija
Španija
Meksiko
Italija
Holandija
Poljska
Ruska Federacija
Belorusija (Bjelorusija)
Ukrajina
Estonija
Turska
Novi Zeland
Irska
Češka Republika
Danska
Finska
Švedska
Norveška
Luksemburg
Grčka
Litvanija
Letonija
Island
Portugal
Brazil
Venecuela
Argentina
Mađarska
Slovačka
Rumunija
Moldavija
Slovenija
Srbija
Crna Gora
Albanija
Hrvatska
Bugarska
Severna Makedonija
Bosna i Hercegovina
Izrael
Egipat
Maroko
Indija
Indonezija
Južna Koreja
Japan
Tajland
Malezija
Vijetnam
China
Tajvan
Iran
Bangladeš
Zahtev nije mogla biti poslata. Molimo pokušajte ponovo kasnije.

Telefon & Faks

+31 488 2... oglasi