Kamion za otkačiHogra
4x4 met Netam kipper
Kamion za otkači
Hogra
4x4 met Netam kipper
fiksna cena ne uključuje PDV
55.000 €
(66.550 € bruto)
Godina proizvodnje
1956
Stanje
Polovno
Lokacija
ANDELST 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Oznaka:
- Kamion za otkači
- Proizvođač:
- Hogra
- Model:
- 4x4 met Netam kipper
- Godina proizvodnje:
- 1956
- Stanje:
- veoma dobro (polovno)
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
55.000 €
(66.550 € bruto)
- Lokacija:
- ANDELST, Holandija

Poziv
Tehnički detalji
- Pređena kilometraža:
- 2.587 km
- Snaga:
- 61 kW (82,94 KS)
- Prva registracija:
- 02/1956
- Vrsta goriva:
- dizel
- Dimenzija gume:
- 9.00R20
- Konfiguracija osovina:
- 4x4
- Boja:
- narandžasta
- Tip prenosa:
- mehanički
- Suspencija:
- čelik
- Oprema:
- pogon na sve točkove, vučna spojnica prikolice
Detalji ponude
- ID spiska:
- A207-18-607
- Referentni br.:
- 44271
- Poslednje ažuriranje:
- datum 09.12.2025
Opis
Ovaj jedinstveni, veoma retki Hogra je potpuno restauriran i nalazi se u izuzetnom stanju!
Istorija Hogra:
Hedpfsx Elatjx Adtefr
Nakon završetka Drugog svetskog rata, Holandija je izašla iz bitke iscrpljena i tokom 1950-ih se polako oporavljala. Ove godine su obeležene jednostavnošću i teškim radom na obnovi zemlje. Postojao je nedostatak materijala, a time i opreme. Sve do kasnih 1950-ih, kamionska flota se uglavnom sastojala od zastarele opreme vojnih skladišta, koja je masovno prepravljana i korišćena u civilne svrhe.
Početkom 1950-ih, gospodin W.A. Hoek je uočio rastuću potražnju i potrebu za težim kamionima, koje je bilo teško ili nemoguće nabaviti. Uvideo je mogućnost da izgradi kamion sopstvene proizvodnje, zasnovan na zahtevima tržišta, po najnižoj mogućoj ceni, koji bi korisniku pružio maksimalne performanse.
Međutim, gospodin van Hoek nije imao potreban kapital. Kada je stupio u kontakt sa bogatom udovicom, gospođom Gravelaar, koja je bila spremna da mu obezbedi startni kapital, nova marka kamiona „HOGRA“, sastavljena od početnih slova njihovih imena, postala je stvarnost.
Proizvodnja prvih jedinica počela je 1954. godine u bivšoj mlekarni u Ravensteinu.
Fabrika Hogra je bila tipična montažna fabrika. Svi potrebni delovi, osim električnog instalacionog snopa, kupovani su od trećih strana i montirani u Ravensteinu u pokretno šasiju sa maskom, haubom, pregradom i prednjim blatobranima, ali bez kabine i nadogradnje. U to vreme je bilo uobičajeno da kamion napušta fabriku kao kompletirano šasiju, koje bi zatim prema želji kupca bilo opremljeno kabinom i nadogradnjom kod proizvođača nadgradnji. Među poznatim proizvođačima karoserija su bili Paul & van Weelde i Buca, kao i brojni lokalni karoseristi.
Šasija, lisnate opruge i limovi za Hogra izrađivani su u Holandiji, dok su se motori najpre kupovali od engleskog Perkinsa, a kasnije od austrijskog Steyra. Dve vrste koje su proizvedene tokom kratkog perioda proizvodnje, dobile su oznake po ugrađenom motoru. Tip H7-P6 imao je Perkins P6 dizel motor snage 83 KS. Tip H7-S100, a kasnije i H10 S-100, bili su opremljeni Steyr motorom snage 100 KS. Broj 7 u tipu označava bruto nosivost od 7 tona. Tipovi H7 bili su projektovani kao dvoosovinske 4x2 šasije i samo nekoliko dvoosovinskih 4x4 šasija. Model H10, uveden 1957. godine, bio je projektovan kao troosovinska 6x2 šasija i omogućavao je bruto nosivost do 10 tona.
Krajem 1950-ih konkurencija na tržištu kamiona postaje sve jača. Hogra je ostala pri tradicionalnom „torpedo“ dizajnu, a sa zastarelom tehnologijom nije mogla da parira modernijim modelima sa prednjim upravljanjem, većom nosivošću i boljim performansama. 1958. godine kompanija je zapala u teškoće i nastavila sa smanjenim obimom. Završna scena za ovu holandsku marku kamiona odigrala se tokom njene kratke egzistencije od 1954. do 1961. godine, kada je prestala da postoji, kao što je ranije bio slučaj i sa Kromhoutom. Tokom čitavog perioda proizvedeno je nešto više od 400 primeraka, skoro isključivo prodavanih u Holandiji.
Trenutno se priprema knjiga...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Istorija Hogra:
Hedpfsx Elatjx Adtefr
Nakon završetka Drugog svetskog rata, Holandija je izašla iz bitke iscrpljena i tokom 1950-ih se polako oporavljala. Ove godine su obeležene jednostavnošću i teškim radom na obnovi zemlje. Postojao je nedostatak materijala, a time i opreme. Sve do kasnih 1950-ih, kamionska flota se uglavnom sastojala od zastarele opreme vojnih skladišta, koja je masovno prepravljana i korišćena u civilne svrhe.
Početkom 1950-ih, gospodin W.A. Hoek je uočio rastuću potražnju i potrebu za težim kamionima, koje je bilo teško ili nemoguće nabaviti. Uvideo je mogućnost da izgradi kamion sopstvene proizvodnje, zasnovan na zahtevima tržišta, po najnižoj mogućoj ceni, koji bi korisniku pružio maksimalne performanse.
Međutim, gospodin van Hoek nije imao potreban kapital. Kada je stupio u kontakt sa bogatom udovicom, gospođom Gravelaar, koja je bila spremna da mu obezbedi startni kapital, nova marka kamiona „HOGRA“, sastavljena od početnih slova njihovih imena, postala je stvarnost.
Proizvodnja prvih jedinica počela je 1954. godine u bivšoj mlekarni u Ravensteinu.
Fabrika Hogra je bila tipična montažna fabrika. Svi potrebni delovi, osim električnog instalacionog snopa, kupovani su od trećih strana i montirani u Ravensteinu u pokretno šasiju sa maskom, haubom, pregradom i prednjim blatobranima, ali bez kabine i nadogradnje. U to vreme je bilo uobičajeno da kamion napušta fabriku kao kompletirano šasiju, koje bi zatim prema želji kupca bilo opremljeno kabinom i nadogradnjom kod proizvođača nadgradnji. Među poznatim proizvođačima karoserija su bili Paul & van Weelde i Buca, kao i brojni lokalni karoseristi.
Šasija, lisnate opruge i limovi za Hogra izrađivani su u Holandiji, dok su se motori najpre kupovali od engleskog Perkinsa, a kasnije od austrijskog Steyra. Dve vrste koje su proizvedene tokom kratkog perioda proizvodnje, dobile su oznake po ugrađenom motoru. Tip H7-P6 imao je Perkins P6 dizel motor snage 83 KS. Tip H7-S100, a kasnije i H10 S-100, bili su opremljeni Steyr motorom snage 100 KS. Broj 7 u tipu označava bruto nosivost od 7 tona. Tipovi H7 bili su projektovani kao dvoosovinske 4x2 šasije i samo nekoliko dvoosovinskih 4x4 šasija. Model H10, uveden 1957. godine, bio je projektovan kao troosovinska 6x2 šasija i omogućavao je bruto nosivost do 10 tona.
Krajem 1950-ih konkurencija na tržištu kamiona postaje sve jača. Hogra je ostala pri tradicionalnom „torpedo“ dizajnu, a sa zastarelom tehnologijom nije mogla da parira modernijim modelima sa prednjim upravljanjem, većom nosivošću i boljim performansama. 1958. godine kompanija je zapala u teškoće i nastavila sa smanjenim obimom. Završna scena za ovu holandsku marku kamiona odigrala se tokom njene kratke egzistencije od 1954. do 1961. godine, kada je prestala da postoji, kao što je ranije bio slučaj i sa Kromhoutom. Tokom čitavog perioda proizvedeno je nešto više od 400 primeraka, skoro isključivo prodavanih u Holandiji.
Trenutno se priprema knjiga...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+31 488 2... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.


























