Otvorena poluprikolica sa ceradomKÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Otvorena poluprikolica sa ceradom
KÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
fiksna cena ne uključuje PDV
22.900 €
(27.251 € bruto)
Stanje
Polovno
Lokacija
Steinfeld 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Proizvođač:
- KÖGEL
- Stanje:
- polovno
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
22.900 €
(27.251 € bruto)
- Lokacija prodavca:
- Rienshof 2, 49439 Steinfeld, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 36.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Prva registracija:
- 07/2023
- Ukupna širina:
- 2.550 mm
- Ukupna visina:
- 4.000 mm
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A205-65-465
- Referentni br.:
- 13883 / VM 1095
- Poslednje ažuriranje:
- datum 19.11.2025
Opis
VIN: WK0S0002400300637
Dozvoljeno opterećenje sedla: 12.000 kg
Dozvoljeno ukupno opterećenje agregata: 24.000 kg (po osovini 8.000 kg)
Tehnički moguće ukupno opterećenje agregata: cca 27.000 kg (po osovini 9.000 kg)
Dozvoljena ukupna masa: 36.000 kg
Tehnički moguća ukupna masa: cca 39.000 kg
Teorijska nosivost: cca 29.478 kg
Nosivost poda prema DIN EN 283 sa ispitnim opterećenjem osovine 7.200 kg
(A) Međuosovinsko rastojanje: cca 6.390 mm
(A1) Rastojanje između osovina: cca 1.310 mm
(A2) Rastojanje između osovina: cca 1.310 mm
(D) Ukupna dužina: cca 13.950 mm
(E) Ukupna širina: cca 2.550 mm
(F) Unutrašnja dužina tovarnog prostora: cca 13.620 mm
(G) Unutrašnja širina tovarnog prostora: cca 2.480 mm
(G2) Zadnja prolazna širina: cca 2.480 mm
(H1) Visina utovara neopterećen, u voznom položaju: cca 1.030 mm
(H2) Visina utovara pod opterećenjem, u voznom položaju: cca 1.000 mm
(H3) Dostižna visina rampe na zadnjem delu vozila pri visini sedla 910 mm, opterećeno, podignuto: cca 1.190 mm
Vozna visina podešena na 265 mm.
(K) Bočna prolazna visina (unutra): napred cca 2.735 mm - cca 2.860 mm [podešavanje 5x25 mm], pozadi cca 2.810-2.860 mm [podešavanje 1x50 mm]
(K1) Visina ispod krova (unutra): napred cca 2.875 mm - cca 3.000 mm [podešavanje 5x25 mm], pozadi cca 2.950 mm - cca 3.000 mm [podešavanje 1x50 mm]
(X1) Ukupna visina neopterećen, u voznom položaju: = H1 + K + T +/- podešavanje visine nadgradnje
Podešavanja nadgradnje: Konstrukcija „Mega“ nadgradnje omogućava podešavanje visine 5x25 mm napred i 1x50 mm pozadi. Relevantne visine (ukupna visina, bočna prolazna visina, unutrašnja visina) menjaće se prema izabranoj postavci nadgradnje.
(T) Visina krova sa strane: cca 180 mm. Zbog konstrukcije krovnog pojasa, unutrašnja visina u širini palete odgovara navedenoj visini ispod krova.
(N) Prednji prepust (prema ISO 1726): cca 1.685 mm
(N1) Poluprečnik prednjeg prepusta (prema ISO 1726): cca 2.040 mm
(O) Zadnji preklopni radijus (prema ISO 1726): cca 2.300 mm
(P) Visina konstrukcije iznad sedla: cca 90 mm
(S) Moguća visina sedla neopterećeno: cca 940 - 1.070 mm, nivelisana na cca 940 mm (obratiti pažnju na ukupnu visinu!)
Rama
Standardna merdevinasta rama izrađena od čelika u lakoj izvedbi sa uvučenim poprečnim nosačima.
Zaštitna obloga između spoljašnjeg rama i uzdužnih nosača kao zaštita za točkove zadnje osovine tegljača.
Ploča za vuču debljine 8 mm, sa 2" sedlovim klinom prema DIN 74080/ISO 337.
Podvozje
Mehanizam za podizanje osovine 1
Upravljanje podizanjem osovine potpuno automatsko, zavisno od opterećenja. Pomoć pri kretanju: aktivacija pritiskom na kočnicu 3 puta, dozvoljeno preopterećenje 30% do brzine od 25 km/h.
Trosovinski agregat SAF INTRADISC, sa disk kočnicama Ø 370 mm, ET 120.
Vazdušno vešanje sa hodom 260 mm.
Priključne komponente šasije
JOST potporne noge, mehaničke sa kompenzacionom stopom, kapacitet podizanja 24 t. Rukovanje sa desne strane u smeru vožnje.
Bočna zaštita prema ECE-R73
2 velika vodootporna plastična sanduka za alat, dimenzija (unutrašnje) cca 923 x 422 x 460 mm. Ugradnja pozadi, po 1 levo i desno.
Merdevine za uspon pozadi desno, izvlačeće.
Niski, čvrsti zadnji podupirač od čelika prema ECE-R58
Visina profila podupirača minimum 120 mm, projektovana za povećane sile ispitivanja.
Kočioni/vazdušni sistem vešanja
WABCO EBS sistem
Vazdušni sistem vešanja uključuje jedan ventil za podizanje i spuštanje, montiran sa leve strane iza agregata osovina. Vozni položaj se automatski podešava.
Kdedpfx Agoxxxr Hozow
Ugrađena verzija obostra
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dozvoljeno opterećenje sedla: 12.000 kg
Dozvoljeno ukupno opterećenje agregata: 24.000 kg (po osovini 8.000 kg)
Tehnički moguće ukupno opterećenje agregata: cca 27.000 kg (po osovini 9.000 kg)
Dozvoljena ukupna masa: 36.000 kg
Tehnički moguća ukupna masa: cca 39.000 kg
Teorijska nosivost: cca 29.478 kg
Nosivost poda prema DIN EN 283 sa ispitnim opterećenjem osovine 7.200 kg
(A) Međuosovinsko rastojanje: cca 6.390 mm
(A1) Rastojanje između osovina: cca 1.310 mm
(A2) Rastojanje između osovina: cca 1.310 mm
(D) Ukupna dužina: cca 13.950 mm
(E) Ukupna širina: cca 2.550 mm
(F) Unutrašnja dužina tovarnog prostora: cca 13.620 mm
(G) Unutrašnja širina tovarnog prostora: cca 2.480 mm
(G2) Zadnja prolazna širina: cca 2.480 mm
(H1) Visina utovara neopterećen, u voznom položaju: cca 1.030 mm
(H2) Visina utovara pod opterećenjem, u voznom položaju: cca 1.000 mm
(H3) Dostižna visina rampe na zadnjem delu vozila pri visini sedla 910 mm, opterećeno, podignuto: cca 1.190 mm
Vozna visina podešena na 265 mm.
(K) Bočna prolazna visina (unutra): napred cca 2.735 mm - cca 2.860 mm [podešavanje 5x25 mm], pozadi cca 2.810-2.860 mm [podešavanje 1x50 mm]
(K1) Visina ispod krova (unutra): napred cca 2.875 mm - cca 3.000 mm [podešavanje 5x25 mm], pozadi cca 2.950 mm - cca 3.000 mm [podešavanje 1x50 mm]
(X1) Ukupna visina neopterećen, u voznom položaju: = H1 + K + T +/- podešavanje visine nadgradnje
Podešavanja nadgradnje: Konstrukcija „Mega“ nadgradnje omogućava podešavanje visine 5x25 mm napred i 1x50 mm pozadi. Relevantne visine (ukupna visina, bočna prolazna visina, unutrašnja visina) menjaće se prema izabranoj postavci nadgradnje.
(T) Visina krova sa strane: cca 180 mm. Zbog konstrukcije krovnog pojasa, unutrašnja visina u širini palete odgovara navedenoj visini ispod krova.
(N) Prednji prepust (prema ISO 1726): cca 1.685 mm
(N1) Poluprečnik prednjeg prepusta (prema ISO 1726): cca 2.040 mm
(O) Zadnji preklopni radijus (prema ISO 1726): cca 2.300 mm
(P) Visina konstrukcije iznad sedla: cca 90 mm
(S) Moguća visina sedla neopterećeno: cca 940 - 1.070 mm, nivelisana na cca 940 mm (obratiti pažnju na ukupnu visinu!)
Rama
Standardna merdevinasta rama izrađena od čelika u lakoj izvedbi sa uvučenim poprečnim nosačima.
Zaštitna obloga između spoljašnjeg rama i uzdužnih nosača kao zaštita za točkove zadnje osovine tegljača.
Ploča za vuču debljine 8 mm, sa 2" sedlovim klinom prema DIN 74080/ISO 337.
Podvozje
Mehanizam za podizanje osovine 1
Upravljanje podizanjem osovine potpuno automatsko, zavisno od opterećenja. Pomoć pri kretanju: aktivacija pritiskom na kočnicu 3 puta, dozvoljeno preopterećenje 30% do brzine od 25 km/h.
Trosovinski agregat SAF INTRADISC, sa disk kočnicama Ø 370 mm, ET 120.
Vazdušno vešanje sa hodom 260 mm.
Priključne komponente šasije
JOST potporne noge, mehaničke sa kompenzacionom stopom, kapacitet podizanja 24 t. Rukovanje sa desne strane u smeru vožnje.
Bočna zaštita prema ECE-R73
2 velika vodootporna plastična sanduka za alat, dimenzija (unutrašnje) cca 923 x 422 x 460 mm. Ugradnja pozadi, po 1 levo i desno.
Merdevine za uspon pozadi desno, izvlačeće.
Niski, čvrsti zadnji podupirač od čelika prema ECE-R58
Visina profila podupirača minimum 120 mm, projektovana za povećane sile ispitivanja.
Kočioni/vazdušni sistem vešanja
WABCO EBS sistem
Vazdušni sistem vešanja uključuje jedan ventil za podizanje i spuštanje, montiran sa leve strane iza agregata osovina. Vozni položaj se automatski podešava.
Kdedpfx Agoxxxr Hozow
Ugrađena verzija obostra
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2009
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 5492 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.








































