Alkoven kamperMERCEDES-BENZ
310 D Automatik EURA 8-Sitzer 3,5t *TÜV 10-2027*
Alkoven kamper
MERCEDES-BENZ
310 D Automatik EURA 8-Sitzer 3,5t *TÜV 10-2027*
fiksna cena
15.900 €
(PDV se ne može prijaviti)
Godina proizvodnje
1991
Stanje
Polovno
Lokacija
Wuppertal-Cronenberg 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
fiksna cena
15.900 €
(PDV se ne može prijaviti)
- Lokacija prodavca:
- Zum Tal 53 (Einfahrt Hülsen), 42349 Wuppertal-Cronenberg, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Pređena kilometraža:
- 352.000 km
- Snaga:
- 72 kW (97,89 KS)
- Broj ležajeva:
- 6
- Vrsta goriva:
- dizel
- Tip prenosa:
- automatski
- Boja:
- bež
- Prva registracija:
- 07/1991
- Sledeća inspekcija (TÜV):
- 10/2027
- Ukupna dužina:
- 6.700 mm
- Ukupna širina:
- 2.300 mm
- Ukupna visina:
- 3.100 mm
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Ukupna težina:
- 3.500 kg
- Oprema:
- grejač za parkiranje, kupatilo
Detalji ponude
- ID spiska:
- A204-49-085
- Referentni br.:
- Privatverkauf
- Poslednje ažuriranje:
- datum 04.11.2025
Opis
Radi i vozi odlično. Pouzdaniji je od svakog modernog automobila.
Oldtajmer registracija sa H tablicama.
TÜV NOV do oktobra 2027.
Gasna kontrola NOVA do oktobra 2027.
Pregledi su odmah prošli uz manje intervencije (nove creva, novi regulator gasa).
Nedavno su ugrađeni brojni novi delovi, nove kočnice, novi alternator itd.
Početkom 2024. godine, pre nekoliko kilometara, izvršen je veliki servis, sva ulja su zamenjena (motor, menjač i zadnja osovina).
Uglavnom bez rđe, čist i potpuno nepropušta.
Postoje razna oštećenja laka i manji vizuelni nedostaci. Nije "ocena 1", realno je "ocena 3" sa veoma dobrom tehnikom.
Servo volan.
Diferencijalna blokada na zadnjoj osovini.
310 D ima nadogradnju EURAMOBIL, koja je izuzetno prostrana.
Vozilo ima praznu masu od 2750 kg.
Dozvoljena ukupna masa iznosi 3500 kg. To je tako od 1991. godine i nikada nije menjano. Dakle, 310 D se može odmah voziti sa novom B kategorijom vozačke dozvole.
Zbog ogromne nadogradnje, iskustvo u vožnji je preporučljivo! Za vozilo od 3,5 t, dimenzije su zaista velike. Brzo se naviknete, ali je fer to otvoreno pomenuti.
Mercedes je registrovan kao osmosed. Osim dva prednja sedišta, cela garnitura sa pojasima u krilu, može se koristiti tokom vožnje kao putnička mesta.
Tu je fiksna kuglasta kuka za vuču sa 2800 kg vučne mase.
Sa ovim vozilom možete, kao oldtajmer sa H tablicama, slobodno voziti po ekološkim zonama u Nemačkoj, prevoziti 8 osoba i dodatno vući veliku prikolicu od 2,8 t.
U dokumentima vozila je upisan preklopni nosač za bicikle sa 40 kg opterećenja, ali nije dostupan.
Ukupna dužina sa spuštenim nosačem bicikala je 7,30 m.
Spoljne dimenzije kao na slici: dužina 6,70 m / širina 2,30 m / visina 3,10 m.
Tenda desno (ručica nedostaje).
Grejanje na dizel i gas.
Prethodni vlasnik je zbog dugih inostranih putovanja ugradio stabilan rezervoar za dizel od 150 litara.
Motor je legendarni OM 602 petocilindrični atmosferski dizel sa 2874 ccm i 98 KS. Naravno, uvek startuje odmah, radi mirno i i dalje ima pravu snagu.
4-stepeni automatski menjač (dobar stari MB menjač sa konverterom) menja savršeno i pouzdano.
Maksimalna brzina je 120 km/h.
Sa 310 D možete pratiti i današnji saobraćaj sasvim solidno. Ali, čim naiđe uzbrdica, odmah se oseti da je iz starije generacije – tada treba imati strpljenja.
Sve četiri gume su dobre i mogu se još dugo koristiti. Zimske gume su DOT 2020 (dimenzija 215R14C, sa simbolom pahulje po novim standardima).
Stambeni deo je pristupačan s desne strane ili iz vozačke kabine. Pored garniture za sedenje nalazi se mala kuhinja sa šporetom, sudoperom i frižiderom.
Bwjdpoxub H Ssfx Ahzsw
Glavni krevet je pozadi, postavljen popreko. Alkoven takođe nudi ležajeve, a garnitura se može preurediti.
Ispred kreveta pozadi, sa leve strane, nalazi se kupatilo sa krovnim otvorom.
Na krovu je solarni panel. Pomoćni akumulator je ispod suvozačevog sedišta.
Rezervoar za čistu vodu je u prednjem delu sedišne klupe u stambenom prostoru i lako se puni spolja.
Signalizacija za alarm i detektor gasa je vidljivo ugrađena, ali nikada nije korišćena.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Oldtajmer registracija sa H tablicama.
TÜV NOV do oktobra 2027.
Gasna kontrola NOVA do oktobra 2027.
Pregledi su odmah prošli uz manje intervencije (nove creva, novi regulator gasa).
Nedavno su ugrađeni brojni novi delovi, nove kočnice, novi alternator itd.
Početkom 2024. godine, pre nekoliko kilometara, izvršen je veliki servis, sva ulja su zamenjena (motor, menjač i zadnja osovina).
Uglavnom bez rđe, čist i potpuno nepropušta.
Postoje razna oštećenja laka i manji vizuelni nedostaci. Nije "ocena 1", realno je "ocena 3" sa veoma dobrom tehnikom.
Servo volan.
Diferencijalna blokada na zadnjoj osovini.
310 D ima nadogradnju EURAMOBIL, koja je izuzetno prostrana.
Vozilo ima praznu masu od 2750 kg.
Dozvoljena ukupna masa iznosi 3500 kg. To je tako od 1991. godine i nikada nije menjano. Dakle, 310 D se može odmah voziti sa novom B kategorijom vozačke dozvole.
Zbog ogromne nadogradnje, iskustvo u vožnji je preporučljivo! Za vozilo od 3,5 t, dimenzije su zaista velike. Brzo se naviknete, ali je fer to otvoreno pomenuti.
Mercedes je registrovan kao osmosed. Osim dva prednja sedišta, cela garnitura sa pojasima u krilu, može se koristiti tokom vožnje kao putnička mesta.
Tu je fiksna kuglasta kuka za vuču sa 2800 kg vučne mase.
Sa ovim vozilom možete, kao oldtajmer sa H tablicama, slobodno voziti po ekološkim zonama u Nemačkoj, prevoziti 8 osoba i dodatno vući veliku prikolicu od 2,8 t.
U dokumentima vozila je upisan preklopni nosač za bicikle sa 40 kg opterećenja, ali nije dostupan.
Ukupna dužina sa spuštenim nosačem bicikala je 7,30 m.
Spoljne dimenzije kao na slici: dužina 6,70 m / širina 2,30 m / visina 3,10 m.
Tenda desno (ručica nedostaje).
Grejanje na dizel i gas.
Prethodni vlasnik je zbog dugih inostranih putovanja ugradio stabilan rezervoar za dizel od 150 litara.
Motor je legendarni OM 602 petocilindrični atmosferski dizel sa 2874 ccm i 98 KS. Naravno, uvek startuje odmah, radi mirno i i dalje ima pravu snagu.
4-stepeni automatski menjač (dobar stari MB menjač sa konverterom) menja savršeno i pouzdano.
Maksimalna brzina je 120 km/h.
Sa 310 D možete pratiti i današnji saobraćaj sasvim solidno. Ali, čim naiđe uzbrdica, odmah se oseti da je iz starije generacije – tada treba imati strpljenja.
Sve četiri gume su dobre i mogu se još dugo koristiti. Zimske gume su DOT 2020 (dimenzija 215R14C, sa simbolom pahulje po novim standardima).
Stambeni deo je pristupačan s desne strane ili iz vozačke kabine. Pored garniture za sedenje nalazi se mala kuhinja sa šporetom, sudoperom i frižiderom.
Bwjdpoxub H Ssfx Ahzsw
Glavni krevet je pozadi, postavljen popreko. Alkoven takođe nudi ležajeve, a garnitura se može preurediti.
Ispred kreveta pozadi, sa leve strane, nalazi se kupatilo sa krovnim otvorom.
Na krovu je solarni panel. Pomoćni akumulator je ispod suvozačevog sedišta.
Rezervoar za čistu vodu je u prednjem delu sedišne klupe u stambenom prostoru i lako se puni spolja.
Signalizacija za alarm i detektor gasa je vidljivo ugrađena, ali nikada nije korišćena.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2005
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 202 7... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.


















































