Vozilo za oporavakMercedes-Benz
Atego 1524 Euro 6 Falkom bergingsvoertuig
Vozilo za oporavak
Mercedes-Benz
Atego 1524 Euro 6 Falkom bergingsvoertuig
fiksna cena ne uključuje PDV
43.000 €
(52.030 € bruto)
Godina proizvodnje
2015
Stanje
Polovno
Lokacija
ANDELST 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
43.000 €
(52.030 € bruto)
- Lokacija:
- ANDELST, Holandija

Poziv
Tehnički detalji
- Pređena kilometraža:
- 768.368 km
- Snaga:
- 175 kW (237,93 KS)
- Prva registracija:
- 02/2015
- Vrsta goriva:
- dizel
- Konfiguracija osovina:
- 4x2
- Dimenzija gume:
- 285/70 19.5
- Gorivo:
- dizel
- Međuosovinsko rastojanje:
- 4.750 mm
- Kabina vozača:
- kabina za spavanje
- Tip prenosa:
- mehanički
- Emisioni razred:
- Euro 6
- Suspencija:
- čelik-zrak
- Oprema:
- ABS, klima uređaj, tempomat
Detalji ponude
- ID spiska:
- A200-15-980
- Referentni br.:
- 45233
- Poslednje ažuriranje:
- datum 25.10.2025
Opis
= Dodatne opcije i oprema =
- Kuka za vuču 40 mm
- Rotaciona svetla
- Krovni otvor
- EBS
- Električni podizači prozora
- Euro 6
- Vazdušno vešanje pozadi
- Radio/CD plejer
- Rezervni točak
- Suncobran
- Kutija za alat
- Kardansko vratilo
= Napomene =
- Falkom nadogradnja lagera
- Paluba 1: dužina 588 cm x širina 243 cm
- Visina platforme: 110 cm
- Paluba 2: dužina 450 cm x širina 236 cm
- VIME vitlo (Tip: 3600LFN)
- Nosivost: 3.600 kg
- 2 hidraulične spojnice
- Razna mesta za vezivanje tereta
- 2 sanduka od nerđajućeg čelika
- 1 krevet
Gujdpoxc I Npjfx Ab Rsi
= Dodatne informacije =
Opšte informacije
Broj vrata: 2
Registracija: 73-BFP-6
Tehničke informacije
Broj cilindara: 6
Zapremina motora: 7.698 cc
Konfiguracija osovina
Dimenzije guma: 285/70 19.5
Marka osovina: Anders
Prednja osovina: Maks. dozvoljeno opterećenje: 5300 kg; Upravljiva; Profil gume levo: 50%; Profil gume desno: 50%; Vešanje: lisnato
Zadnja osovina: Duple gume; Maks. dozvoljeno opterećenje: 10.500 kg; Profil gume levo unutra: 60%; Profil gume levo spolja: 60%; Profil gume desno unutra: 60%; Profil gume desno spolja: 60%; Redukcija: jednostruka; Vešanje: vazdušno
Dimenzije
Dimenzije (D x Š x V): 880 x 255 x 300 cm
Težine
Prazna masa: 9.112 kg
Nosivost: 5.888 kg
Dozvoljena ukupna masa: 15.000 kg
Unutrašnjost
Broj sedišta: 2
Održavanje, istorija i stanje
Broj vlasnika: 1
Tehničko stanje: dobro
Vizuelno stanje: dobro
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
- Kuka za vuču 40 mm
- Rotaciona svetla
- Krovni otvor
- EBS
- Električni podizači prozora
- Euro 6
- Vazdušno vešanje pozadi
- Radio/CD plejer
- Rezervni točak
- Suncobran
- Kutija za alat
- Kardansko vratilo
= Napomene =
- Falkom nadogradnja lagera
- Paluba 1: dužina 588 cm x širina 243 cm
- Visina platforme: 110 cm
- Paluba 2: dužina 450 cm x širina 236 cm
- VIME vitlo (Tip: 3600LFN)
- Nosivost: 3.600 kg
- 2 hidraulične spojnice
- Razna mesta za vezivanje tereta
- 2 sanduka od nerđajućeg čelika
- 1 krevet
Gujdpoxc I Npjfx Ab Rsi
= Dodatne informacije =
Opšte informacije
Broj vrata: 2
Registracija: 73-BFP-6
Tehničke informacije
Broj cilindara: 6
Zapremina motora: 7.698 cc
Konfiguracija osovina
Dimenzije guma: 285/70 19.5
Marka osovina: Anders
Prednja osovina: Maks. dozvoljeno opterećenje: 5300 kg; Upravljiva; Profil gume levo: 50%; Profil gume desno: 50%; Vešanje: lisnato
Zadnja osovina: Duple gume; Maks. dozvoljeno opterećenje: 10.500 kg; Profil gume levo unutra: 60%; Profil gume levo spolja: 60%; Profil gume desno unutra: 60%; Profil gume desno spolja: 60%; Redukcija: jednostruka; Vešanje: vazdušno
Dimenzije
Dimenzije (D x Š x V): 880 x 255 x 300 cm
Težine
Prazna masa: 9.112 kg
Nosivost: 5.888 kg
Dozvoljena ukupna masa: 15.000 kg
Unutrašnjost
Broj sedišta: 2
Održavanje, istorija i stanje
Broj vlasnika: 1
Tehničko stanje: dobro
Vizuelno stanje: dobro
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+31 488 2... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.






























