Poluprikolica sa flatbed & tarpaulinomMAX Trailer
4-Achs-Jumbo-Semi mit Planenaufbau
Poluprikolica sa flatbed & tarpaulinom
MAX Trailer
4-Achs-Jumbo-Semi mit Planenaufbau
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Polovno
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 11.900 kg
- Maksimalna nosivost:
- 38.100 kg
- Ukupna težina:
- 50.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Prva registracija:
- 06/2025
- Dužina tovarnog prostora:
- 13.100 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.480 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 760 mm
- Dimenzija gume:
- 205/65 R17.5
- Boja:
- siva
- Radna težina:
- 11.900 kg
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A198-55-440
- Referentni br.:
- 947
- Poslednje ažuriranje:
- datum 28.08.2025
Opis
Za svaku polovnu poluprikolicu dobijate aktuelan i kompletan izveštaj o inspekciji i funkcionalnosti.
Labud vrat:
-Labud vrat sa zadnjim zakošenjem od oko 750 mm x 10°
-3 para prstenova za vezivanje
-Tvrdodrvena podloga debljine 30 mm
Teretna platforma:
-5 parova preklopnih prstenova za vezivanje spolja
-3 para preklopnih prstenova za vezivanje spolja
-1 par ležećih prstenova za vezivanje napred na teretnoj platformi
-Otvorena mesta na spoljašnjem okviru platforme za kačenje traka za zatezanje
-Tvrdodrvena podloga debljine oko 48 mm, preko osovina podloga od reljefnog lima
Podupirači:
-JOST podupirači sa dvostepenim menjačem za podizanje tereta do 24 t
Osovine i pneumatike:
-BPW osovine, dve krute osovine i dve prateće upravljive osovine, sa vazdušnim ogibljenjem, sa doboš kočnicama, funkcijom podizanja/spuštanja
-Prateće osovine sa elektromagnetnom blokadom za vožnju unazad, aktiviraju se preko rikverc brzine ili manuelno
-Gume 205/65 R17.5 3PMSF
Kočioni sistem:
-WABCO kočioni sistem u skladu sa EU propisima sa EBS-E
Farbanje:
-Kvalitetna dvokomponentna završna boja, monohrom, u MB 7350 Novasivoj
-Zadnji deo metaliziran i ofarban u RAL 9010
Uključena oprema:
-1 rezervni točak 205/65 R 17.5
-TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
-2" Kraljevski klin
-Pocinčani čelični prednji zid
-Na pocinčanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojnice
-4 naslona za točkove sa držačima
-Priprema u zadnjem delu labud vrata za ALU nagibne rampe
-3 visinska ALU letvica
-Pocinčani sklopivi podupirači ispod zakošenja teretne platforme
-Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
-Visinski podesiva konstrukcija cerade
-Pocinčani prednji zid sa mehanizmom zatezanja za klizne zavesice
-Visinski podesivo oko 400 mm
-Krov marke "EDSCHA" klizno napred na ALU profilima, zavrnuto za prednji i zadnji zid
-Na teretnoj platformi 3 para kliznih stubova
-Nadgradnja se pozadi hidraulično proširuje ulevo i udesno za oko 750 mm
-Klizni krov sa portalnim nosačem koji se podiže
-Klizna cerada sa rezervom od 700 mm u dužini, sa zateznim trakama na oko 600 mm
-Visina gornjeg ruba nadgradnje oko 3.960 mm
-Vožnja sa otvorenim kliznim krovom nije dozvoljena i dovodi do oštećenja cerade
-Letva za kačenje ALU rampi na zadnjem delu vozila
-Bele reflektujuće trake po EU propisima bočno na poluprikolici i crvene pozadi
-Na labud vratu i zadnjoj ploči levo i desno po jedan nosač za table upozorenja sa utičnicom
-Jedan blatobran na zadnjem delu
Bwjdpfow S Tcuex Ahzow
-Priručnik i opis
-Evropski reflektujući znaci (crveno-žuti) na zadnjem delu poluprikolice
-7 parova džepova za umetanje stubova 100 x 50 mm na spoljašnjem okviru platforme
-Podizna osovina na prednjoj osovini sa TEBS E kontrolom u zavisnosti od trenutno opterećenja osovina i tereta
-Nadgradnja pozadi zatvorena ALU krilnim vratima
-Na reljefnim limovima na labud vratu i platformi nanet sloj peska kao zaštita protiv klizanja
-Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX sa univerzalnom mašću NLGI-2 i odstranljivom zaštitom oko pumpe
-Četiri tablice za upozorenje izvlačive oko 400 mm, dimenzija oko 423 x 423 mm sa pozicionim svetlom
-Na tablama za upozorenje nosač za rotaciono svetlo
-Oznake ograničenja brzine 80 km/h pozadi i sa obe strane
-Manometar za merenje osovinskog opterećenja sa dijagramom opterećenja
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Labud vrat:
-Labud vrat sa zadnjim zakošenjem od oko 750 mm x 10°
-3 para prstenova za vezivanje
-Tvrdodrvena podloga debljine 30 mm
Teretna platforma:
-5 parova preklopnih prstenova za vezivanje spolja
-3 para preklopnih prstenova za vezivanje spolja
-1 par ležećih prstenova za vezivanje napred na teretnoj platformi
-Otvorena mesta na spoljašnjem okviru platforme za kačenje traka za zatezanje
-Tvrdodrvena podloga debljine oko 48 mm, preko osovina podloga od reljefnog lima
Podupirači:
-JOST podupirači sa dvostepenim menjačem za podizanje tereta do 24 t
Osovine i pneumatike:
-BPW osovine, dve krute osovine i dve prateće upravljive osovine, sa vazdušnim ogibljenjem, sa doboš kočnicama, funkcijom podizanja/spuštanja
-Prateće osovine sa elektromagnetnom blokadom za vožnju unazad, aktiviraju se preko rikverc brzine ili manuelno
-Gume 205/65 R17.5 3PMSF
Kočioni sistem:
-WABCO kočioni sistem u skladu sa EU propisima sa EBS-E
Farbanje:
-Kvalitetna dvokomponentna završna boja, monohrom, u MB 7350 Novasivoj
-Zadnji deo metaliziran i ofarban u RAL 9010
Uključena oprema:
-1 rezervni točak 205/65 R 17.5
-TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
-2" Kraljevski klin
-Pocinčani čelični prednji zid
-Na pocinčanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojnice
-4 naslona za točkove sa držačima
-Priprema u zadnjem delu labud vrata za ALU nagibne rampe
-3 visinska ALU letvica
-Pocinčani sklopivi podupirači ispod zakošenja teretne platforme
-Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
-Visinski podesiva konstrukcija cerade
-Pocinčani prednji zid sa mehanizmom zatezanja za klizne zavesice
-Visinski podesivo oko 400 mm
-Krov marke "EDSCHA" klizno napred na ALU profilima, zavrnuto za prednji i zadnji zid
-Na teretnoj platformi 3 para kliznih stubova
-Nadgradnja se pozadi hidraulično proširuje ulevo i udesno za oko 750 mm
-Klizni krov sa portalnim nosačem koji se podiže
-Klizna cerada sa rezervom od 700 mm u dužini, sa zateznim trakama na oko 600 mm
-Visina gornjeg ruba nadgradnje oko 3.960 mm
-Vožnja sa otvorenim kliznim krovom nije dozvoljena i dovodi do oštećenja cerade
-Letva za kačenje ALU rampi na zadnjem delu vozila
-Bele reflektujuće trake po EU propisima bočno na poluprikolici i crvene pozadi
-Na labud vratu i zadnjoj ploči levo i desno po jedan nosač za table upozorenja sa utičnicom
-Jedan blatobran na zadnjem delu
Bwjdpfow S Tcuex Ahzow
-Priručnik i opis
-Evropski reflektujući znaci (crveno-žuti) na zadnjem delu poluprikolice
-7 parova džepova za umetanje stubova 100 x 50 mm na spoljašnjem okviru platforme
-Podizna osovina na prednjoj osovini sa TEBS E kontrolom u zavisnosti od trenutno opterećenja osovina i tereta
-Nadgradnja pozadi zatvorena ALU krilnim vratima
-Na reljefnim limovima na labud vratu i platformi nanet sloj peska kao zaštita protiv klizanja
-Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX sa univerzalnom mašću NLGI-2 i odstranljivom zaštitom oko pumpe
-Četiri tablice za upozorenje izvlačive oko 400 mm, dimenzija oko 423 x 423 mm sa pozicionim svetlom
-Na tablama za upozorenje nosač za rotaciono svetlo
-Oznake ograničenja brzine 80 km/h pozadi i sa obe strane
-Manometar za merenje osovinskog opterećenja sa dijagramom opterećenja
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2007
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.
















