Teški kamionMAN
MAN 8x4 Hydro mit F1150 inkl Jib und Winde Korb
Teški kamion
MAN
MAN 8x4 Hydro mit F1150 inkl Jib und Winde Korb
fiksna cena ne uključuje PDV
569.500 €
(677.705 € bruto)
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Novo
Lokacija
Petershagen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
569.500 €
(677.705 € bruto)
- Lokacija prodavca:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Snaga:
- 382 kW (519,37 KS)
- Ukupna težina:
- 32.000 kg
- Vrsta goriva:
- dizel
- Boja:
- bela
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Kočnice:
- retarder
- Tip prenosa:
- automatski
- Emisioni razred:
- Euro 6
- Oprema:
- ABS, elektronski program stabilnosti (ESP), filter za čađ, grejač za parkiranje, klima uređaj, navigacioni sistem
Detalji ponude
- ID spiska:
- A192-09-006
- Poslednje ažuriranje:
- datum 19.10.2025
Opis
MAN 8x4 Hydrodrive sa Fassi F1150 kranom za podizanje tereta
Opis vozila za: TGS 35.520 8x2H-6 BL CH
Demontažna platforma, Jost sedlasta spojka, potpuno obložena V2A
Trgovačka tonaža: 35 t
Međuosovinsko rastojanje: 2.980 mm
Međuosovinsko rastojanje između prednjih osovina: 1.795 mm
Međuosovinsko rastojanje između zadnje osovine i osovine sa pratećim točkom: 1.350 mm
Prigušivač izduvnih gasova, bočno, desno
Ispust izduvnih gasova prema dole
2 baterije, 12V, 210 Ah, Super Longlife (AGM), bez održavanja, za povećane električne zahteve
Kapacitet rezervoara za gorivo: 390 l, levo
Kapacitet AdBlue rezervoara: 35 l, desno
Vazdušni kompresor, 1 cilindar, 360 ccm, sa sistemom za uštedu energije
Priprema komprimovanog vazduha, pneumatski regulisana
Rezervoar za komprimovani vazduh, čelik
Elektronski sistem kočenja (EBS)
Antiblokirajući sistem (ABS)
Pomoć pri naglom kočenju
Disk kočnice na prednjim osovinama
Disk kočnice na drugoj prednjoj osovini
Kdodowmh Hrjpfx Aa Rou
Disk kočnice na zadnjoj osovini
Disk kočnice na osovini sa pratećim točkom
Signal za hitno kočenje, aktivacija svih pokazivača pravca
Bočna LED obeležavajuća svetla
Dizel motor MAN D2676 LFAX, 382 kW (520 KS), obrtni moment 2.650 Nm, Euro 6e
Filter goriva, grejan, za goriva klase čistoće do 25
Predfilter goriva, sa separatorom ulja/vode i senzorom za vodu, grejan (mešajući ventil)
F1150RA.2.28 L616 vitlo + korpa za 2 osobe (na zahtev uz doplatu dostupno)
Beskonačni ugao okretanja
Svi hidraulični cilindri dvostrukog dejstva
Klipnjače tvrdo hromirane
Sistem dvostrukih poluga sa PROLINK (preklopna ruka može se preklopiti do 12°)
Elektronska zaštita od preopterećenja sa FX900
FASSI kontrola stabilnosti FSC uključuje LMB II
Hitno isključivanje i vizuelni alarm (90% i 100%)
Ventili za ograničenje pritiska i zadržavanje tereta
XF - sistem (Extra Flink) + XP - sistem (Extra Power) + FL - sistem (Full Lift)
RCH ili RCS FASSI daljinsko upravljanje sa linearnim polugama i prikazom vrednosti pritiska (u barima i %) te upozorenja na 90% i 100%
Danfoss D900 kontrolni blok sa 4 ventila montirana na stubu krana
Ručno upravljanje u hitnim slučajevima
Filtar za visoki pritisak isporučuje se montiran sa cevima
Poseban hidraulični rezervoar (260 l) sa filtrom i rashladnikom ulja montiran na postolju krana
Hidrauličke podupirače, hidraulički izvlačivi na obe strane, širina podupiranja 8,84m
Podupirači daljinski upravljivi, proporcionalni kontrolni blok
IMC sistem (Integral Machine Control) i ADC (Automatic Dynamic Control) = kontrola brzine u zavisnosti od opterećenja
Standardna boja RAL 3020 signalno crvena - svi cilindri crno lakirani
Kuka za teret i kratke stezaljke (500 mm)
Transportna pozicija: sklopljen poprečno na pravac vožnje
Napomena: obratiti pažnju na napon vozila / 12V ili 24V, standardno 24V
FASSI kontrola stabilnosti FSC-S/II 1
IE742 priključna kutija
Niskoprofilni postament
180° hidraulički podizne noge / obostrano
Upravljački sistem za dodatne funkcije » vitlo / xhe-dynamic
Upravljački sistem za 2 dodatne funkcije sa » 2 vodilice za creva / xhe-dynamic
Priprema za rad s promenljivom pumpom » (LS)
Rasveta za radno područje upravljiva preko ekrana (1 crno-bela funkcija)
1 LED radno svetlo na pregibnoj ruci montirano
LED za 2 podupirača, nije montirano (kran)
LED za 2 podupirača, nije montirano (dodatni nosač)
GR.15 električni kolektor sa 15 kliznih kontakata
FUNK-V7-RCS
Daljinsko upravljanje V7 RCS
Fassi daljinsko upravljanje V7S:
Dostupno sa 6 ili 8 funkcija sa linearnim polugama ili džojsticima.
V7S s
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Opis vozila za: TGS 35.520 8x2H-6 BL CH
Demontažna platforma, Jost sedlasta spojka, potpuno obložena V2A
Trgovačka tonaža: 35 t
Međuosovinsko rastojanje: 2.980 mm
Međuosovinsko rastojanje između prednjih osovina: 1.795 mm
Međuosovinsko rastojanje između zadnje osovine i osovine sa pratećim točkom: 1.350 mm
Prigušivač izduvnih gasova, bočno, desno
Ispust izduvnih gasova prema dole
2 baterije, 12V, 210 Ah, Super Longlife (AGM), bez održavanja, za povećane električne zahteve
Kapacitet rezervoara za gorivo: 390 l, levo
Kapacitet AdBlue rezervoara: 35 l, desno
Vazdušni kompresor, 1 cilindar, 360 ccm, sa sistemom za uštedu energije
Priprema komprimovanog vazduha, pneumatski regulisana
Rezervoar za komprimovani vazduh, čelik
Elektronski sistem kočenja (EBS)
Antiblokirajući sistem (ABS)
Pomoć pri naglom kočenju
Disk kočnice na prednjim osovinama
Disk kočnice na drugoj prednjoj osovini
Kdodowmh Hrjpfx Aa Rou
Disk kočnice na zadnjoj osovini
Disk kočnice na osovini sa pratećim točkom
Signal za hitno kočenje, aktivacija svih pokazivača pravca
Bočna LED obeležavajuća svetla
Dizel motor MAN D2676 LFAX, 382 kW (520 KS), obrtni moment 2.650 Nm, Euro 6e
Filter goriva, grejan, za goriva klase čistoće do 25
Predfilter goriva, sa separatorom ulja/vode i senzorom za vodu, grejan (mešajući ventil)
F1150RA.2.28 L616 vitlo + korpa za 2 osobe (na zahtev uz doplatu dostupno)
Beskonačni ugao okretanja
Svi hidraulični cilindri dvostrukog dejstva
Klipnjače tvrdo hromirane
Sistem dvostrukih poluga sa PROLINK (preklopna ruka može se preklopiti do 12°)
Elektronska zaštita od preopterećenja sa FX900
FASSI kontrola stabilnosti FSC uključuje LMB II
Hitno isključivanje i vizuelni alarm (90% i 100%)
Ventili za ograničenje pritiska i zadržavanje tereta
XF - sistem (Extra Flink) + XP - sistem (Extra Power) + FL - sistem (Full Lift)
RCH ili RCS FASSI daljinsko upravljanje sa linearnim polugama i prikazom vrednosti pritiska (u barima i %) te upozorenja na 90% i 100%
Danfoss D900 kontrolni blok sa 4 ventila montirana na stubu krana
Ručno upravljanje u hitnim slučajevima
Filtar za visoki pritisak isporučuje se montiran sa cevima
Poseban hidraulični rezervoar (260 l) sa filtrom i rashladnikom ulja montiran na postolju krana
Hidrauličke podupirače, hidraulički izvlačivi na obe strane, širina podupiranja 8,84m
Podupirači daljinski upravljivi, proporcionalni kontrolni blok
IMC sistem (Integral Machine Control) i ADC (Automatic Dynamic Control) = kontrola brzine u zavisnosti od opterećenja
Standardna boja RAL 3020 signalno crvena - svi cilindri crno lakirani
Kuka za teret i kratke stezaljke (500 mm)
Transportna pozicija: sklopljen poprečno na pravac vožnje
Napomena: obratiti pažnju na napon vozila / 12V ili 24V, standardno 24V
FASSI kontrola stabilnosti FSC-S/II 1
IE742 priključna kutija
Niskoprofilni postament
180° hidraulički podizne noge / obostrano
Upravljački sistem za dodatne funkcije » vitlo / xhe-dynamic
Upravljački sistem za 2 dodatne funkcije sa » 2 vodilice za creva / xhe-dynamic
Priprema za rad s promenljivom pumpom » (LS)
Rasveta za radno područje upravljiva preko ekrana (1 crno-bela funkcija)
1 LED radno svetlo na pregibnoj ruci montirano
LED za 2 podupirača, nije montirano (kran)
LED za 2 podupirača, nije montirano (dodatni nosač)
GR.15 električni kolektor sa 15 kliznih kontakata
FUNK-V7-RCS
Daljinsko upravljanje V7 RCS
Fassi daljinsko upravljanje V7S:
Dostupno sa 6 ili 8 funkcija sa linearnim polugama ili džojsticima.
V7S s
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 5704 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.