Poluprikolica za niskopodni prevozFLIEGL
DTL 300 Agrar Greenlight Hydraul. 3-Achs Tieflad
Poluprikolica za niskopodni prevoz
FLIEGL
DTL 300 Agrar Greenlight Hydraul. 3-Achs Tieflad
fiksna cena ne uključuje PDV
28.300 €
(33.677 € bruto)
Stanje
Novo
Lokacija
Wiesmoor 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Proizvođač:
- FLIEGL
- Stanje:
- novo
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
28.300 €
(33.677 € bruto)
- Lokacija prodavca:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Maksimalna nosivost:
- 18.400 kg
- Ukupna težina:
- 24.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 5.900 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.500 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 860 mm
- Ukupna širina:
- 2.520 mm
Detalji ponude
- ID spiska:
- A191-79-991
- Referentni br.:
- - 703
- Poslednje ažuriranje:
- datum 10.07.2025
Opis
Ukupna težina: 24.000 kg / 30.000 kg
Težina praznog vozila: 5.600 kg
Nosivost: 18.400 / 24.400 kg
Ukupna dužina: 10.290 mm
Prsdpfxjwlmr Ds Abzjc
Dužina utovarne površine: 5.900 mm uključujući zakošenje zadnjeg dela
Širina: 2.520 mm
Visina utovarne površine: 860 mm
Dodatne informacije
plus prevoz/izdavanje sa lagera 26639 Wiesmoor 1.280,00 € / neto
Šasija niskopodnog prikolice
Čelična zavarena konstrukcija
Obrtna ploča sa snažnim kugličnim ležajem
Preklopne zadnje potpore
Podmetači sa držačem
Zadnje blatobrane preko cele širine
1 plastična kutija za alat
Priprema za proširenje na 3.000 mm (otvori u spoljašnjem ramu sa poklopcem, ne u zadnjem zakošenju)
Privezne ušice za niskopodnu prikolicu
1 par priveza u uzdužnim nosačima napred, integrisani u zakošenje, po 10 t
7 parova priveza odozgo i sa strane u spoljašnjem ramu, po 10 t
1 x napred na zakošenju
5 x na niskopodnoj platformi
1 x u zadnjem zakošenju
12 parova rupa za vezivanje u spoljašnjem ramu, po 5 t (za kačenje kaiševa za zatezanje)
5 x na zakošenju, 6 x na niskopodnom delu, 1 x na zadnjem zakošenju
Priključak za vuču prikolice s obrtom
Vučna ruda sa sertifikovanom vučnom spojnicom Ø 40 mm
Podešavanje visine vučne rude pomoću opruge
Osovine i vešanje
Bubanj osovine, po izboru proizvođača
'Laser merenje osovina/podvozja' – smanjenje habanja guma i potrošnje goriva
Parabolično vešanje sa bespotrebnim održavanjem, čelično-gumeni ležajevi i mehanička kompenzacija opterećenja osovina (njihanje)
Točkovi i gume
235 / 75 R 17,5"
po izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukoj montaži, fabrička srebrna boja
Kočioni sistem
Dvocevni pneumatski kočioni sistem
Parkirna kočnica sa opružnim cilindrom
2 bezbedne priključne glave napred, sa spojnim crevima do vučnog vozila
Spojna creva produžena za oko 60 cm
Bez ABS-a, ali sa mehaničkim ALB, tada max. brzina 60 km/h
Elektrika
12V, višekomorne svetlosne grupe, bez bočne žute LED rasvete, sa bočnim reflektorima
2 bela poziciona svetla napred
2 bela/crvena zadnja poziciona svetla
1 x 7-polni 12V utikač napred sa kablom, produžen oko 60 cm
1 LED rotaciono svetlo sa držačem, uključuje se preko pozicionog svetla (svetlo može da se skine)
2 para upozoravajućih tabli sa LED osvetljenjem, na izvlačenje širine do 3.000 mm
Pod
Zakošenje napred sa čeličnim/riflovanim limom
Kutija za alat integrisana u zakošenje
Zatim pod od mekog drveta debljine 70 mm, iznad točkova čelični/riflovani lim
Zadnje zakošenje sa podom od mekog drveta debljine 70 mm
Niskopodna površina uključujući zadnje zakošenje – 5.900 mm
Ramps
Čelične rampe, dužine 2.800 mm, širine 750 mm, pomerajuće bočno
Obložene drvetom (vršni deo čelik/riflovani lim)
Hidraulične, preko pomoćnog pogona vučnog vozila sa drosselom, upravljanje sa strane, sa FR leve strane
Hidraulični priključak sa SVK priključkom NW 10/3, uključujući spojno crevo
Radne napomene
Za nosivost osovine od 10.000 kg potrebna je posebna dozvola, moguća je samo nedeljiva roba!
Navedena ukupna masa je tehnički moguća, zavisno od vrste tereta ukupna masa možda se neće moći ostvariti uz poštovanje
maksimalno dozvoljenih osovinskih i potpornih/sedlastih opterećenja. (Loše upravljanje i vuča zbog pogrešne raspodele tereta moguće)
Zemlja registracije/tablice
Zemlja registracije: Nemačka
sa Dekra inspekcijom i izveštajem, za maksimalnu brzinu do 60 km/h, vučno vozilo LoF,
(registracija u Švajcarskoj maksimalno 40 km/h moguća)
Pripremljeno za dvoredni nosač registarske tablice
Bez konturnih i reflektujućih traka prema ECE R 048
Farbanje
Okvir RAL 702
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Težina praznog vozila: 5.600 kg
Nosivost: 18.400 / 24.400 kg
Ukupna dužina: 10.290 mm
Prsdpfxjwlmr Ds Abzjc
Dužina utovarne površine: 5.900 mm uključujući zakošenje zadnjeg dela
Širina: 2.520 mm
Visina utovarne površine: 860 mm
Dodatne informacije
plus prevoz/izdavanje sa lagera 26639 Wiesmoor 1.280,00 € / neto
Šasija niskopodnog prikolice
Čelična zavarena konstrukcija
Obrtna ploča sa snažnim kugličnim ležajem
Preklopne zadnje potpore
Podmetači sa držačem
Zadnje blatobrane preko cele širine
1 plastična kutija za alat
Priprema za proširenje na 3.000 mm (otvori u spoljašnjem ramu sa poklopcem, ne u zadnjem zakošenju)
Privezne ušice za niskopodnu prikolicu
1 par priveza u uzdužnim nosačima napred, integrisani u zakošenje, po 10 t
7 parova priveza odozgo i sa strane u spoljašnjem ramu, po 10 t
1 x napred na zakošenju
5 x na niskopodnoj platformi
1 x u zadnjem zakošenju
12 parova rupa za vezivanje u spoljašnjem ramu, po 5 t (za kačenje kaiševa za zatezanje)
5 x na zakošenju, 6 x na niskopodnom delu, 1 x na zadnjem zakošenju
Priključak za vuču prikolice s obrtom
Vučna ruda sa sertifikovanom vučnom spojnicom Ø 40 mm
Podešavanje visine vučne rude pomoću opruge
Osovine i vešanje
Bubanj osovine, po izboru proizvođača
'Laser merenje osovina/podvozja' – smanjenje habanja guma i potrošnje goriva
Parabolično vešanje sa bespotrebnim održavanjem, čelično-gumeni ležajevi i mehanička kompenzacija opterećenja osovina (njihanje)
Točkovi i gume
235 / 75 R 17,5"
po izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukoj montaži, fabrička srebrna boja
Kočioni sistem
Dvocevni pneumatski kočioni sistem
Parkirna kočnica sa opružnim cilindrom
2 bezbedne priključne glave napred, sa spojnim crevima do vučnog vozila
Spojna creva produžena za oko 60 cm
Bez ABS-a, ali sa mehaničkim ALB, tada max. brzina 60 km/h
Elektrika
12V, višekomorne svetlosne grupe, bez bočne žute LED rasvete, sa bočnim reflektorima
2 bela poziciona svetla napred
2 bela/crvena zadnja poziciona svetla
1 x 7-polni 12V utikač napred sa kablom, produžen oko 60 cm
1 LED rotaciono svetlo sa držačem, uključuje se preko pozicionog svetla (svetlo može da se skine)
2 para upozoravajućih tabli sa LED osvetljenjem, na izvlačenje širine do 3.000 mm
Pod
Zakošenje napred sa čeličnim/riflovanim limom
Kutija za alat integrisana u zakošenje
Zatim pod od mekog drveta debljine 70 mm, iznad točkova čelični/riflovani lim
Zadnje zakošenje sa podom od mekog drveta debljine 70 mm
Niskopodna površina uključujući zadnje zakošenje – 5.900 mm
Ramps
Čelične rampe, dužine 2.800 mm, širine 750 mm, pomerajuće bočno
Obložene drvetom (vršni deo čelik/riflovani lim)
Hidraulične, preko pomoćnog pogona vučnog vozila sa drosselom, upravljanje sa strane, sa FR leve strane
Hidraulični priključak sa SVK priključkom NW 10/3, uključujući spojno crevo
Radne napomene
Za nosivost osovine od 10.000 kg potrebna je posebna dozvola, moguća je samo nedeljiva roba!
Navedena ukupna masa je tehnički moguća, zavisno od vrste tereta ukupna masa možda se neće moći ostvariti uz poštovanje
maksimalno dozvoljenih osovinskih i potpornih/sedlastih opterećenja. (Loše upravljanje i vuča zbog pogrešne raspodele tereta moguće)
Zemlja registracije/tablice
Zemlja registracije: Nemačka
sa Dekra inspekcijom i izveštajem, za maksimalnu brzinu do 60 km/h, vučno vozilo LoF,
(registracija u Švajcarskoj maksimalno 40 km/h moguća)
Pripremljeno za dvoredni nosač registarske tablice
Bez konturnih i reflektujućih traka prema ECE R 048
Farbanje
Okvir RAL 702
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2023
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 4944 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.


















