Niski poluprikolicaGOLDHOFER
STZ-L5 (245)A ausziehbar 4 x hydr. gelenkt
Niski poluprikolica
GOLDHOFER
STZ-L5 (245)A ausziehbar 4 x hydr. gelenkt
Stanje
Novo
Lokacija
Landsberg am Lech 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 76.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 61.800 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
Detalji ponude
- ID spiska:
- A189-61-301
- Poslednje ažuriranje:
- datum 13.10.2025
Opis
Dimenzija B 11.970 mm
Težina praznog vozila 11.200 kg
sa pneumatskim ogibljenjem, hidromehaničkim prinudnim upravljanjem, jednostruko kliznom utovarnom platformom, sa utovarnim rampama
STZ-L labud vrat
- robustna čelična zavarena konstrukcija
- oblikovana utovarna platforma 3.700 x 2.480 mm
- zakošen deo
- hidromehaničko prinudno upravljanje (dvosistemsko upravljanje) u niskoprofilnoj izvedbi (konstrukcijska visina 235 mm) sa podesivim vođenjem
- sedlena ploča sa kugličnim ležajem, sa zamenjivim 2" kraljevskim klinom i podesivim upravljačkim klinom
- mehaničke sedlene potpore
Utovarna platforma
- jednostruko klizna, izvedena kao spoljašnja-unutrašnja cevna konstrukcija, sa fiksnim prednjim delom platforme dugim 700 mm
- zaključavanje izvlačnih stepeni pomoću cilindara sa opružnim akumulatorom
Vešanje
- 5-osovinsko pneumatsko vešanje,
- BPW (Eco) osovinski sklop, sastavljen od jedne upravljane prednje osovine i tri+ hidromehanički prinudno upravljane upravljačke osovine
- osovine sa podesivim konusnim valjkastim ležajevima i automatskim podešivačima poluga (AGS)
- standardni ventil za podizanje i spuštanje radi spuštanja na min. 790 mm, odnosno podizanja na max. 1000 mm
- 1 osovina podizna
Zadnji deo vozila
- pravolinijska izvedba sa protivkliznim letvama
- kratak prepust 1.260 mm od centra zadnje osovine
- hidraulička zadnja potpora
Utovarne rampe
- dvodelne rampe dužine 2.750 mm / 1.550 mm, širine 800 mm
- maksimalna nosivost po paru rampi 50.000 kg
- hidrauličko podešavanje rampi
- transportna dužina rampi od zadnje ivice vozila 300 mm
Kočioni sistem
- dvocevni pneumatski kočioni sistem sa membranskim kočionim cilindrima za sva četiri točka
- automatska kočnica zavisna od opterećenja (ALB)
- automatski zatezači poluga (AGS)
- parkirna kočnica pomoću cilindara sa opružnim akumulatorom
- ABV kočnica
Dodatna oprema
- izvlačne proširenja
- centralni sistem za podmazivanje "BekaMax"
- svi vezni prstenovi koji se mogu naručiti ugrađeni
- elektro-hidraulična jedinica sa radio daljinskim upravljanjem
- mogućnost podizanja (zavisno od opterećenja) 1. osovine
Tehnički podaci
Labud vrat
Utovarna platforma (DxŠ): 3.700 x 2.480 mm
Konstrukcijska visina iznad sedlene spojke: 235 mm
Visina sedla pod opterećenjem: 1.250 mm
Utovarna platforma
Utovarna platforma (DxŠ): 9.300 x 2.550 mm
izvlačenje do 4.465 mm
Visina utovara pod opterećenjem: 855 mm (+140-60 mm)
2. položaj vožnje: 895 mm (+/-100 mm)
Upravljanje
Gedpfx Aewcy Rzja Rjuh
1. osovina upravljana prednja podizna
3. do 5. osovine hidromehaničko prinudno upravljane (dvosistemsko upravljanje)
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Težina praznog vozila 11.200 kg
sa pneumatskim ogibljenjem, hidromehaničkim prinudnim upravljanjem, jednostruko kliznom utovarnom platformom, sa utovarnim rampama
STZ-L labud vrat
- robustna čelična zavarena konstrukcija
- oblikovana utovarna platforma 3.700 x 2.480 mm
- zakošen deo
- hidromehaničko prinudno upravljanje (dvosistemsko upravljanje) u niskoprofilnoj izvedbi (konstrukcijska visina 235 mm) sa podesivim vođenjem
- sedlena ploča sa kugličnim ležajem, sa zamenjivim 2" kraljevskim klinom i podesivim upravljačkim klinom
- mehaničke sedlene potpore
Utovarna platforma
- jednostruko klizna, izvedena kao spoljašnja-unutrašnja cevna konstrukcija, sa fiksnim prednjim delom platforme dugim 700 mm
- zaključavanje izvlačnih stepeni pomoću cilindara sa opružnim akumulatorom
Vešanje
- 5-osovinsko pneumatsko vešanje,
- BPW (Eco) osovinski sklop, sastavljen od jedne upravljane prednje osovine i tri+ hidromehanički prinudno upravljane upravljačke osovine
- osovine sa podesivim konusnim valjkastim ležajevima i automatskim podešivačima poluga (AGS)
- standardni ventil za podizanje i spuštanje radi spuštanja na min. 790 mm, odnosno podizanja na max. 1000 mm
- 1 osovina podizna
Zadnji deo vozila
- pravolinijska izvedba sa protivkliznim letvama
- kratak prepust 1.260 mm od centra zadnje osovine
- hidraulička zadnja potpora
Utovarne rampe
- dvodelne rampe dužine 2.750 mm / 1.550 mm, širine 800 mm
- maksimalna nosivost po paru rampi 50.000 kg
- hidrauličko podešavanje rampi
- transportna dužina rampi od zadnje ivice vozila 300 mm
Kočioni sistem
- dvocevni pneumatski kočioni sistem sa membranskim kočionim cilindrima za sva četiri točka
- automatska kočnica zavisna od opterećenja (ALB)
- automatski zatezači poluga (AGS)
- parkirna kočnica pomoću cilindara sa opružnim akumulatorom
- ABV kočnica
Dodatna oprema
- izvlačne proširenja
- centralni sistem za podmazivanje "BekaMax"
- svi vezni prstenovi koji se mogu naručiti ugrađeni
- elektro-hidraulična jedinica sa radio daljinskim upravljanjem
- mogućnost podizanja (zavisno od opterećenja) 1. osovine
Tehnički podaci
Labud vrat
Utovarna platforma (DxŠ): 3.700 x 2.480 mm
Konstrukcijska visina iznad sedlene spojke: 235 mm
Visina sedla pod opterećenjem: 1.250 mm
Utovarna platforma
Utovarna platforma (DxŠ): 9.300 x 2.550 mm
izvlačenje do 4.465 mm
Visina utovara pod opterećenjem: 855 mm (+140-60 mm)
2. položaj vožnje: 895 mm (+/-100 mm)
Upravljanje
Gedpfx Aewcy Rzja Rjuh
1. osovina upravljana prednja podizna
3. do 5. osovine hidromehaničko prinudno upravljane (dvosistemsko upravljanje)
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2025
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 8191 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.