Nizak učitavačScheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Nizak učitavač
Scheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Stanje
Novo
Lokacija
Dortmund 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 12.700 kg
- Maksimalna nosivost:
- 36.300 kg
- Ukupna težina:
- 49.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 6.620 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.540 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 300 mm
- Dimenzija gume:
- 245/70 r17.5
- Boja:
- siva
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A102-79-775
- Referentni br.:
- 20738415
- Poslednje ažuriranje:
- datum 13.02.2025
Opis
Labudov vrat:
- robusna, optimalno laka, zatvorena čelična konstrukcija
- terenska kuka za vuču sa ručnim osiguranjem protiv prevrtanja
- tovarna površina sa protivkliznim peskiranjem i sigurnim pristupom sa desne strane sa hvataljkama
- hidraulični i električni upravljački elementi sa leve strane, osvetljeni
- opciona elektro-PPU i elektra zaštićeno ugrađeni sa desne strane
- ventili za zadržavanje tereta na cilindrima labudovog vrata
- 1 komad cilindra za podršku vrata na vučnom vozilu
- hidromehaničko dvokružno prinudno upravljanje
- hidraulične, električne i pneumatske spojnice sa leve strane, spolja pristupačne i ergonomske
- priključak za hidraulično napajanje sa vučnog vozila ili eksternog PPU sa prednje strane; kod opcionalnog E-PPU eksterni priključci nisu potrebni
Tovarna površina:
- robusna, optimalno laka čelična konstrukcija nosača u sanduku, sa kukom za vuču napred, zadnji deo zavaren na platformu
- stabilni, opcioni nosači, kod ravnih mostova preklopni, za postavljanje ili uvlačenje opcionih oslonaca
- kvalitetni, opcioni oslonci od smrče ili po izboru od hrastovine
- kod ravnih mostova, opcioni podovi između nosača koji se mogu obložiti smrekom
- nosači za kontejnerske prihvatnike za kontejnere tipa 208 i 408 na kliznom nosaču
- zaštićeno sprovođenje energije unutar mostnog nosača
- ručno, opružno zaključavanje između unutrašnjeg i spoljnog kliznog nosača kod teleskopskih mostova
Zadnje podvozje:
Hodpfx Ajl H A I Ujhzow
- robusna, optimalno laka čelična konstrukcija sa prednje zavareni tovarni most, bez priključka nazad, vrlo kompaktne izrade
- ram sa prizmatičnom udubinom za bagersku ruku duž cele vozne šasije
- stabilna zaštita pozadi u skladu sa važećim EU direktivama
- preklopni prstenovi za fiksiranje na visini spoljnje ivice platforme između osa
- 2 komada preklopnih prstenova na prednjem delu iznad mostnog priključka
- pojedinačno ogibljenje sa klatnim osovinama i velikim hidrauličkim balansiranjem, ventili za zaštitu od pucanja creva na svim dizalicama
- hidromehaničko dvokružno prinudno upravljanje, optimizovano za nisko habanje guma i visoku upravljivost, sa maksimalnim uglom upravljanja od 55°
- upravljačke jedinice za pneumatske funkcije sa leve strane platforme
Kočioni sistem:
Dvocevni pogon sa pneumatskim kočnicama na svim točkovima sa oprugom parkirne kočnice, EBS, ALB regulacijom, automatskim zatezačem (AGS) i ABS funkcijom
Električni sistem:
- bočna obeležavajuća svetla na propisanoj udaljenosti duž cele dužine vozila
- kontur i pozicijska svetla na propisanim mestima
- 2 komada 7-polnih utičnica po strani, pozadi između nosača
- vremenski otporan 24V sistem osvetljenja i elektroinstalacija po evropskim propisima
- bočna obeležavajuća svetla maksimalno na 3.000mm duž cele mostne konstrukcije
- vremenski otporan 24V sistem osvetljenja po evropskim propisima sa zaštićenim zadnjim svetlima ugrađenim u zadnjem delu
- sedmokomorni zadnji farovi sa integrisanim rikverc i maglenim svetlom
- bočna obeležavajuća svetla na maksimalno 1.500mm razmaka duž cele dužine vozila
- osvetljenje registarske tablice za jednoznamenkastu tablicu
Gume:
- 245 / 70 R17.5
Farbanje:
- peskarenje zavarene čelične konstrukcije vozila prema SA2,5 odnosno DIN55928-4, klasa kvaliteta 2
- jednoslojni dvokomponentni epoksi cink prajmer
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
- robusna, optimalno laka, zatvorena čelična konstrukcija
- terenska kuka za vuču sa ručnim osiguranjem protiv prevrtanja
- tovarna površina sa protivkliznim peskiranjem i sigurnim pristupom sa desne strane sa hvataljkama
- hidraulični i električni upravljački elementi sa leve strane, osvetljeni
- opciona elektro-PPU i elektra zaštićeno ugrađeni sa desne strane
- ventili za zadržavanje tereta na cilindrima labudovog vrata
- 1 komad cilindra za podršku vrata na vučnom vozilu
- hidromehaničko dvokružno prinudno upravljanje
- hidraulične, električne i pneumatske spojnice sa leve strane, spolja pristupačne i ergonomske
- priključak za hidraulično napajanje sa vučnog vozila ili eksternog PPU sa prednje strane; kod opcionalnog E-PPU eksterni priključci nisu potrebni
Tovarna površina:
- robusna, optimalno laka čelična konstrukcija nosača u sanduku, sa kukom za vuču napred, zadnji deo zavaren na platformu
- stabilni, opcioni nosači, kod ravnih mostova preklopni, za postavljanje ili uvlačenje opcionih oslonaca
- kvalitetni, opcioni oslonci od smrče ili po izboru od hrastovine
- kod ravnih mostova, opcioni podovi između nosača koji se mogu obložiti smrekom
- nosači za kontejnerske prihvatnike za kontejnere tipa 208 i 408 na kliznom nosaču
- zaštićeno sprovođenje energije unutar mostnog nosača
- ručno, opružno zaključavanje između unutrašnjeg i spoljnog kliznog nosača kod teleskopskih mostova
Zadnje podvozje:
Hodpfx Ajl H A I Ujhzow
- robusna, optimalno laka čelična konstrukcija sa prednje zavareni tovarni most, bez priključka nazad, vrlo kompaktne izrade
- ram sa prizmatičnom udubinom za bagersku ruku duž cele vozne šasije
- stabilna zaštita pozadi u skladu sa važećim EU direktivama
- preklopni prstenovi za fiksiranje na visini spoljnje ivice platforme između osa
- 2 komada preklopnih prstenova na prednjem delu iznad mostnog priključka
- pojedinačno ogibljenje sa klatnim osovinama i velikim hidrauličkim balansiranjem, ventili za zaštitu od pucanja creva na svim dizalicama
- hidromehaničko dvokružno prinudno upravljanje, optimizovano za nisko habanje guma i visoku upravljivost, sa maksimalnim uglom upravljanja od 55°
- upravljačke jedinice za pneumatske funkcije sa leve strane platforme
Kočioni sistem:
Dvocevni pogon sa pneumatskim kočnicama na svim točkovima sa oprugom parkirne kočnice, EBS, ALB regulacijom, automatskim zatezačem (AGS) i ABS funkcijom
Električni sistem:
- bočna obeležavajuća svetla na propisanoj udaljenosti duž cele dužine vozila
- kontur i pozicijska svetla na propisanim mestima
- 2 komada 7-polnih utičnica po strani, pozadi između nosača
- vremenski otporan 24V sistem osvetljenja i elektroinstalacija po evropskim propisima
- bočna obeležavajuća svetla maksimalno na 3.000mm duž cele mostne konstrukcije
- vremenski otporan 24V sistem osvetljenja po evropskim propisima sa zaštićenim zadnjim svetlima ugrađenim u zadnjem delu
- sedmokomorni zadnji farovi sa integrisanim rikverc i maglenim svetlom
- bočna obeležavajuća svetla na maksimalno 1.500mm razmaka duž cele dužine vozila
- osvetljenje registarske tablice za jednoznamenkastu tablicu
Gume:
- 245 / 70 R17.5
Farbanje:
- peskarenje zavarene čelične konstrukcije vozila prema SA2,5 odnosno DIN55928-4, klasa kvaliteta 2
- jednoslojni dvokomponentni epoksi cink prajmer
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2007
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 231 9... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.














