Niskopodna poluprikolicaFAYMONVILLE
F-S43-1ACA+D2 low bed Tief Bet semi-trai
Niskopodna poluprikolica
FAYMONVILLE
F-S43-1ACA+D2 low bed Tief Bet semi-trai
Početna cena ne uključuje PDV
128.900 €
(158.547 € bruto)
Godina proizvodnje
2018
Stanje
Polovno
Lokacija
Kraków 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Osnovni podaci
- Oznaka:
- Niskopodna poluprikolica
- Proizvođač:
- FAYMONVILLE
- Godina proizvodnje:
- 2018
- Stanje:
- veoma dobro (polovno)
- Funkcionalnost:
- potpuno funkcionalan
Cena i lokacija
Početna cena ne uključuje PDV
128.900 €
(158.547 € bruto)
- Lokacija:
- Karola Łowińskiego 11B, 31-752 Kraków, Polska

Poziv
Tehnički detalji
- Prazna masa vozila:
- 21.200 kg
- Maksimalna nosivost:
- 48.800 kg
- Ukupna težina:
- 70.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dužina tovarnog prostora:
- 15.350 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.740 mm
- Suspencija:
- vazduh
Detalji ponude
- ID spiska:
- A205-13-355
- Referentni br.:
- 240023
- Poslednje ažuriranje:
- datum 12.11.2025
Opis
Niskopodna poluprikolica Tief Bet FAYMONVILLE F-S43-1ACA+D2 / Nosivost 49 tona / Paluba 15,5 m
godina 2017/2018
Poluprikolica poseduje izuzeće za tehničke uslove
Sopstvena masa 21200 kg
Dozvoljena nosivost 48800 kg
Dozvoljena ukupna masa 70000 kg
Dimenzija guma 245/70 R17,5
Broj osovina 3+2
SAF osovine
Pneumatsko vešanje
Dimenzije
Fpodpfxsxwawns Ad Dsp
Glavna paluba 705 cm
Produžena paluba 1105 cm
Dužina zadnjeg dela 430 cm
Širina 274 cm
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
godina 2017/2018
Poluprikolica poseduje izuzeće za tehničke uslove
Sopstvena masa 21200 kg
Dozvoljena nosivost 48800 kg
Dozvoljena ukupna masa 70000 kg
Dimenzija guma 245/70 R17,5
Broj osovina 3+2
SAF osovine
Pneumatsko vešanje
Dimenzije
Fpodpfxsxwawns Ad Dsp
Glavna paluba 705 cm
Produžena paluba 1105 cm
Dužina zadnjeg dela 430 cm
Širina 274 cm
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+48 604 2... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.




























































